Πλοήγηση ανά Θέμα DQN

Μεταπήδηση σε: Α Β Γ Δ Ε Ζ Η Θ Ι Κ Λ Μ Ν Ξ Ο Π Ρ Σ Τ Υ Φ Χ Ψ Ω
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W X Y Z
ή εισάγετε τα πρώτα γράμματα:  
Εμφάνιση αποτελεσμάτων 1 έως 6 από 6
Ημερομηνία ΈκδοσηςΤίτλοςΣυγγραφέαςΕπιβλέπων Καθηγητής
6-Ιου-2021Αυτόνομη κλιμάκωση εφαρμογών υπολογιστικού νέφους χωρίς διακομιστήΦιλίνης, ΝικόλαοςΠαπαβασιλείου Συμεών
15-Ιου-2020Εφαρμογή Αλγορίθμων Ενισχυτικής Μάθησης και Μεταφορά Μάθησης στο Sonic the HedgehogΚανιούρας, ΧρυσόστομοςΣταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
8-Ιου-2022Εφαρμογή μεθόδων ενισχυτικής μάθησης στο βίντεο-παιχνίδι Super MarioΙωάννης, ΒονδικάκηςΚόλλιας Στέφανος
14-Φεβ-2022Πάρκινγκ Αυτόνομου Οχήματος με χρήση Αλγορίθμων Βαθιάς Ενισχυτικής ΜάθησηςΚόρδα, ΖωήΣταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
28-Νοε-2019Πλοήγηση αυτόνομου οχήματος στον χώρο, με χρήση αλγορίθμων βαθιάς ενισχυτικής μάθησηςΓαβαλάς, ΧριστόφοροςΣταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
18-Νοε-2019Υλοποίηση ελεγκτή κλειστού συστήματος ελέγχου γλυκόζης με χρήση αλγορίθμων βαθιάς ενισχυτικής μάθησηςΤσολίσου, ΔάφνηΣταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος