Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12620
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλεξάνδρου Ανδρέας
dc.date.accessioned2018-07-23T08:43:28Z-
dc.date.available2018-07-23T08:43:28Z-
dc.date.issued2014-11-7
dc.date.submitted2014-11-7
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12620-
dc.description.abstractΤα πλοία είναι δυνητικά επιρρεπή σε κεραυνικά πλήγματα τα οποία αποτελούν κίνδυνο ζημιάς του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, των συστημάτων πλοήγησης και επικοινωνίας. Για το λόγο αυτό κρίνεται απαραίτητη η ανάπτυξη νέων ή η βελτίωση υφιστάμενων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας. Σκοπός της εργασίας αυτής, είναι η μελέτη συγκεκριμένων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας και η αποτελεσματικότητα της χρήσης τους σε πλοία. Στα πλαίσια αυτού του στόχου διεξήχθησαν πειραματικές μετρήσεις σε ένα μοντέλο πλοίου το οποίο είναι σχεδιασμένο σε κλίμακα 1:120 ενός πραγματικών διαστάσεων εμπορικού πλοίου. Ακολούθως, τα πειραματικά αποτελέσματα που προέκυψαν, συγκρίθηκαν με τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν κάποιες μεθόδους εκτίμησης ζώνης προστασίας.
dc.languageGreek
dc.subjectμέθοδοι εκτίμησης ζώνης προστασίας
dc.subjectακτίνα σύλληψης
dc.subjectαπόσταση πρόσκρουσης
dc.subjectτάση διάσπασης
dc.subjectκανονική κατανομή
dc.titleΚεραυνοπληξία Πλοίου: Πειραματική Διερεύνηση, Μέσω Δοκιμών Σε Μοντέλα Υπό Κλίμακα
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages121
dc.contributor.supervisorΣταθόπουλος Ιωάννης
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2014-0326.pdf4.98 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.