Please use this identifier to cite or link to this item:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12678
Title: | Σύγκριση Τεχνικών Ελέγχου Διακοπτικής Pwm Ανόρθωσης |
Authors: | Κουρίδης Σταύρος Μανιάς Στέφανος |
Keywords: | pwm ανόρθωση προβλεπτικός έλεγχος ασαφής έλεγχος έλεγχος με ζώνη υστέρησης spwm συστήματα αποθήκευσης ηλεκτιρκής ενέργειας με μπαταριές (bess) |
Issue Date: | 6-Mar-2015 |
Abstract: | Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη, η ανάλυση και η σύγκρισητων τεχνικών διαμόρφωσης εύρους παλμών σε τριφασικού μετατροπέα ο οποίος ελέγχεταιμε P-Q έλεγχο και χρησιμοποιείται για την διασύνδεση συσσωρευτών με το δίκτυο. Ηδιάταξη αποτελείται από έναν τριφασικό μετατροπέα ο οποίος ελέγχεται με τις μεθόδουςπου θα συγκριθούν, έναν μετατροπέα συνεχούς τάσης και η συστοιχία συσσωρευτών. Οιπροσομοιώσεις γίνονται με την χρήση του προγράμματος Simulink της Matlab. Οι μέθοδοισυγκρίνονται ως προς την ποιότητα ισχύος και ως προς την ποιότητα ελέγχου. Αρχικάπεριγράφεται η διάταξη που θα μελετηθεί και θα προσομοιωθεί και γίνεται μια συζήτησηγια τις εφαρμογές της και τις παραλλαγές της για συστήματα οχημάτων, έξυπνα δίκτυα καιδιανεμημένα συστήματα. Στη συνέχεια μελετάται και αναλύεται η λειτουργία τουτριφασικού μετατροπέα και του μετατροπέα συνεχούς τάσης. Συζητιόνται οι τεχνολογίεςσυσσωρευτών που είναι εμπορικά διαθέσιμες και χρησιμοποιούνται σε αυτά τα συστήματακαι δίνονται παραδείγματα εφαρμογών. Ακολουθεί η παρουσίαση και ανάλυση τωνμεθόδων που συγκρίνονται. Οι μέθοδοι είναι ο έλεγχος με ζώνη υστέρησης, με τεχνικήSPWM, ο ασαφής έλεγχος και ο προβλεπτικός έλεγχος. Τέλος παρουσιάζονται οικυματομορφές και τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων. |
URI: | http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12678 |
Appears in Collections: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
DT2015-0027.pdf | 5.29 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.