Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12699
Τίτλος: Ποσοτική Ανάλυση Και Πρόβλεψη Ηλεκτρονικής Τραπεζικής, Μεθοδολογία Αξιολόγησης Προωθητικών Ενεργειών
Συγγραφείς: Δανάη-μαρία Σπηλιώτη
Ασημακόπουλος Βασίλειος
Λέξεις κλειδιά: ποσοτική ανάλυση
στατιστική ανάλυση
mobile banking
internet banking
πρόβλεψη
ανάλυση παλινδρόμησης
κυλιόμενη πρόβλεψη
μέθοδος theta
μέθοδος αξιολόγησης προωθητικών ενεργειών
Ημερομηνία έκδοσης: 25-Μαρ-2015
Περίληψη: Οι υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τραπεζικής έχουν γνωρίσει ιδιαίτερη ανάπτυξη τα τελευταία χρόνια καθώς όλο και περισσότεροι χρήστες τις υιοθετούν αλλά και τα τραπεζικά ιδρύματα γνωρίζοντας τα πολλά πλεονεκτήματα που τους προσφέρουν προσπαθούν να εξελίσσουν συνεχώς την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών.Τα κανάλια Ηλεκτρονικής Τραπεζικής Web Banking και Mobile Banking με το δεύτερο να έχει εισαχθεί πρόσφατα στο ευρύ κοινό, είναι σύνθετα τεχνολογικά προϊόντα. Η υιοθέτηση τους προϋποθέτει την αλλαγή του μέχρι τώρα τρόπου διεξαγωγής συναλλαγών, την εξοικείωση με τις τεχνολογίες διαδικτύου καθώς και την ανασφάλεια που υπάρχει στη διαχείριση χρηματικών ποσών ηλεκτρονικά. Οι παράγοντες αυτοί είναι ιδιαίτερα σημαντικοί για τη χρήση των υπηρεσιών από το ευρύ κοινό το οποίο αποτελείται από άτομα με διαφορετικά χαρακτηριστικά, ικανότητες και εξοικείωση με τις νέες τεχνολογίες. Παρόλο που οι χρήστες Ηλεκτρονικής Τραπεζικής στην Ελλάδα αυξάνονται, οι δείκτες χρήσης των υπηρεσιών είναι αρκετά χαμηλότεροι συγκριτικά με το μέσο όρο των χωρών της Ευρωζώνης. Οι τρόποι χρήσης των καναλιών Ηλεκτρονικής Τραπεζικής είναι εν γένει άγνωστοι καθώς και η σχέση του Mobile Banking και του Web Banking καναλιού σαν προϊόντα. Η παρούσα διπλωματική εργασία προσπαθεί διερευνώντας 8.777.792 συναλλαγές από 31.636 χρήστες Mobile Banking και 102.498.195 συναλλαγές από 231.135 χρήστες Web Banking από μεγάλο Ελληνικό Τραπεζικό Ίδρυμα να καταλήξει σε στατιστικώς σημαντικά συμπεράσματα όσον αφορά τους τρόπους χρήσης των υπηρεσιών και τη διάρθρωση των διαφορετικών ομάδων χρηστών του πελατολογίου. Αφού εξακριβωθούν διαφορετικοί τρόποι χρήσης συναρτήσει διαφορετικών κατηγοριοποιήσεων και χαρακτηριστικών των ομάδων χρηστών επιχειρείται η διεξαγωγή προβλέψεων με χρήση της μεθόδου Κυλιόμενης Πρόβλεψης σε χρονοσειρές που παράγονται από τις συνολικές μηνιαίες συναλλαγές συγκεκριμένων ομάδων χρηστών. Η πρόβλεψη που επιχειρείται έχει ως στόχο την αξιολόγηση των μεθόδων πρόβλεψης Naive, SMA, SES, Holt, Damped και Classic Theta για μεσοπρόθεσμες προβλέψεις με διαφορετικούς χρονικούς ορίζοντες και για χρονοσειρές με διαφορετική αποσύνθεση.Τέλος, από τα συμπεράσματα της ανάλυσης αναπτύσσεται ένα εργαλείο με χρήση μεθόδων πρόβλεψης ή εναλλακτικά μεθόδων Παλινδρόμησης για την αξιολόγηση και ποσοτικοποίηση του αντίκτυπου προωθητικών ενεργειών σε υπηρεσίες Ηλεκτρονικής Τραπεζικής. Η μεθοδολογία που αναπτύσσεται μπορεί να αξιοποιηθεί για την αποτύπωση του αντίκτυπου στο ευρύ κοινό και σε συγκεκριμένες ομάδες χρηστών που μπορεί να έχουν διάφορες αλλαγές που επιχειρούν οι διαχειριστές των υπηρεσιών.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12699
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2015-0050.doc4.29 MBMicrosoft WordΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.