Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12715
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΕυάγγελος Καρακόλης
dc.date.accessioned2018-07-23T08:44:41Z-
dc.date.available2018-07-23T08:44:41Z-
dc.date.issued2015-3-27
dc.date.submitted2015-1-20
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12715-
dc.description.abstractΤα διαδικτυακά κοινωνικά δίκτυα (OSNs) έχουν μπει για τα κάλα στην καθημερινή μας ζωή, επηρεάζοντας σε μεγάλο βαθμό τόσο την ζωή όσο και την σκέψη των ανθρώπων. Χρησιμοποιούνται για διασκέδαση, ενημέρωση, αλλά και για διαφήμιση, marketing και κάθε λογής επιρροή.Την επιρροή αυτή, και συγκεκριμένα αυτούς που την ασκούν στο Twitter, επιχειρεί να αναλύσει αυτή η διπλωματική. Ο σκοπός είναι η εύρεση Twitterers που επηρεάζουν την κοινή γνώμη πάνω σε κάποιο συγκεκριμένο θέμα και στη συνέχεια η ταξινόμηση αυτών με βάση την επιρροή (influence) που ασκούν. Για την ταξινόμηση χρησιμοποιούμε τέσσερις διαφορετικούς τρόπους. Πρόκειται για τους indegree (αριθμός followers ενός Twitterer), retweets, mentions (o αριθμός αναφορών "@username" στα tweets άλλων twitterers με το username του μελετώμενου Twitterer) και TwitterRank (βασίζεται στην ιδέα ότι όσο πιο influential είναι οι followers ενός χρήστη τόσο μεγαλύτερη είναι και η επιρροή που ασκεί). Αξίζει να σημειωθεί ότι oι συγκεκριμένοι τρόποι μέτρησης αντιπροσωπεύουν διαφορετικά είδη επιρροής. Για παράδειγμα, ο αριθμός των followers δείχνει το μέγεθος του κοινού ενός χρήστη, αλλά αυτό δεν σημαίνει ότι έχει τη δυνατότητα να αλληλεπιδρά με το κοινό του, όπως κάποιος που έχει μεγαλύτερο αριθμό replies.Επιπροσθέτως, στα πλαίσια της εργασίας υλοποιήθηκε μία web εφαρμογή για την οπτικοποίηση των αποτελεσμάτων των αλγορίθμων, καθώς επίσης και για την πλήρη παρουσίαση των τελικών influential χρηστών κατά την περίοδο που έγινε η ανάλυση, αξιοποιώντας και οπτικοποιώντας πληροφορίες που το twitter παρέχει με τρόπο όχι φιλικό για το χρήστη (π.χ. γεωγραφικά δεδομένα). Τέλος, η εφαρμογή δίνει τη δυνατότητα στον τελικό χρήστη να προσπελάσει τους influentials και με ενιαίο τρόπο, ανεξαρτήτως θέματος, με την ταξινόμηση βέβαια να υλοποιείται, αποκλείστικα, με βάση τους followers που έχει ο κάθε influential.
dc.languageGreek
dc.subjecttwitter
dc.subjectcampaign
dc.subjectανάλυση
dc.subjectκοινωνικά δίκτυα
dc.subjectεπιρροή
dc.subjectinfluential
dc.subjectfollower
dc.subjectfriend
dc.subjectreply
dc.subjectretweet
dc.subjecttwittererer
dc.subjectmention
dc.subjectindegree
dc.titleΑναζητηση Και Αναλυση Influential Χρηστων Twitter
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages80
dc.contributor.supervisorΒασιλείου Ιωάννης
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής & Υπολογιστών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2015-0066.pdf4.39 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.