Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12880
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΕλένη Ευαγγελάτου
dc.date.accessioned2018-07-23T08:47:54Z-
dc.date.available2018-07-23T08:47:54Z-
dc.date.issued2015-7-31
dc.date.submitted2015-6-30
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12880-
dc.description.abstractΣτην παρουσα διπλωματικη εργασια θα μελετησουμε αλγοριθμικα προβληματα που προκυπτουν στα κοινωνικα δικτυα και σχετιζονται με την διαδοση και την αγορα προιοντων η τεχνολογιων αναμεσα στους χρηστες ενος τετοιου δικτυου. Τα κοινωνικα δικτυα εχουν σημερα πολυ μεγαλη σημασια, καθως η προσβαση στα μεσα κοινωνικης δικτυωσης ειναι πλεον ευρεως διαδεδομενη.Ενα απο τα προβληματα που παρουσιαζουν ενδιαφερον ειναι η μαθηματικη μοντελοποιηση και η κατανοηση για το πως διαδιδεται μια πληροφορια, μια ιδεα η η υιοθετηση μιας νεας τεχνολογιας σε ενα κοινωνικο δικτυο. Αμεσα σχετιζομενο με τις διαδικασιες διαχυσης προιοντων σε ενα δικτυο ειναι και η σχεδιαση στρατηγικων για την αποτελεσματικη προωθηση ενος προιοντος με σκοπο την μεγιστοποιηση των εσοδων του πωλητη.Η διασταση που διαφοροποιει τα κοινωνικα δικτυα και τα προβληματα που μελετωνται πανω σε αυτα ειναι ακριβως οι διαπροσωπικες σχεσεις μεταξυ των ανθρωπων: οι ανθρωποι επηρεαζουν και επηρεαζονται απο το περιβαλλον τους, το οποιο μπορει να αποτελειται απο τους φιλους μας, τους συγγενεις μας η τους συναδελφους μας. Αυτο μας δινει την δυνατοτητα να μοντελοποιησουμε τα προβληματα που μας ενδιαφερουν εχοντας υποψη οτι ο καθε χρηστης (δηλαδη καθε κομβος) επηρεαζεται στη ληψη αποφασεων απο τη "γειτονια" του στο γραφημα του δικτυου.Το πρωτο μερος της εργασιας αποτελει μια εισαγωγη στα κοινωνικα δικτυα και παρουσι- αση των βασικων χαρακτηριστικων τους. Στη συνεχεια, θα εστιασουμε κυριως σε προβληματα μεγιστοποιησης εσοδων ενος πωλητη απο την προωθηση προιοντων σε ενα κοινωνικο δικτυο. Συγκεκριμενα, θα μελετησουμε περισσοτερο τη σχεδιαση στρατηγικων για την τιμολογηση ενος προιοντος προς τους χρηστες και θα παρουσιασουμε προσεγγιστικους αλγοριθμους για διαφορα σεναρια. Οπως θα δειξουμε, σε αρκετες περιπτωσεις μπορουμε να εχουμε αλγοριθμους με στα- θερο λογο προσεγγισης της βελτιστης λυσης. Τελος, θα προτεινουμε και ορισμενες ιδεες που πιθανον να βοηθησουν στην σχεδιαση βελτιωμενων αλγοριθμων για τα προβληματα αυτα.
dc.languageGreek
dc.subjectαλγοριθμικη θεωρια παιγνιων
dc.subjectκοινωνικα δικτυα
dc.subjectμεγιστοποιηση εσοδων
dc.titleΠροβληματα Βελτιστοποιησης Επιρροης Και Εσοδων Σε Κοινωνικα Δικτυα
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages78
dc.contributor.supervisorΦωτάκης Δημήτριος
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής & Υπολογιστών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2015-0234.pdf1.07 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.