Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑικατερίνη Α. Φορούλη
dc.date.accessioned2018-07-23T08:48:42Z-
dc.date.available2018-07-23T08:48:42Z-
dc.date.issued2015-9-28
dc.date.submitted2015-9-17
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12910-
dc.description.abstractΟ κεραυνός είναι ένα αναγνωρίσιμο φυσικό φαινόμενο το οποίο πλήττει συχνά τα πλοία, αποτελώντας κίνδυνο ζημιάς του ηλεκτρονικού εξοπλισμού, των συστημάτων πλοήγησης και επικοινωνίας. Κρίνεται λοιπόν απαραίτητη η βελτίωση των υφιστάμενων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας ή ακόμα και η ανάπτυξη νέων. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη συγκεκριμένων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας και η σύγκρισή τους με τα πειραματικά αποτελέσματα της κεραυνοπληξίας πλοίου. Συγκεκριμένα διεξήχθησαν πειραματικές μετρήσεις σε ένα μοντέλο πλοίου το οποίο είναι σχεδιασμένο σε κλίμακα 1:120 ενός πραγματικών διαστάσεων εμπορικού πλοίου. Ακολούθως, τα πειραματικά αποτελέσματα που προέκυψαν, συγκρίθηκαν με τις μαθηματικές εξισώσεις που διέπουν κάποιες μεθόδους εκτίμησης ζώνης προστασίας.
dc.languageGreek
dc.subjectμέθοδοι εκτίμησης ζώνης προστασίας
dc.subjectακτίνα σύλληψης
dc.subjectαπόσταση πρόσκρουσης
dc.subjectτάση διάσπασης
dc.subjectκανονική κατανομή
dc.subjectφορτισμένη ράβδος
dc.subject«τοροειδές»
dc.titleΕργαστηριακή Προσομοίωση Κεραυνοπληξίας Πλοίου
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages158
dc.contributor.supervisorΣταθόπουλος Ιωάννης
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2015-0264.pdf8.33 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.