Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12915
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΑλεξάνδρα Τσενικλίδου
dc.date.accessioned2018-07-23T08:48:49Z-
dc.date.available2018-07-23T08:48:49Z-
dc.date.issued2015-9-30
dc.date.submitted2015-9-29
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12915-
dc.description.abstractΣκοπός της διπλωματικής εργασίας είναι η συγκέντρωση και μελέτη συστημάτων και μεθοδολογιών που ακολουθούνται κατά τον σχεδιασμό ενός βιντεοπαιχνιδιού με στόχο την προσαρμογή της εμπειρίας σε κάθε παίκτη. Για να γίνει κατανοητή η σημασία και ο ρόλος τέτοιων συστημάτων, μελετάται στην αρχή της διπλωματικής η έννοια της ροής στα παιχνίδια, τα χαρακτηριστικά της και το πώς αυτή επιτυγχάνεται. Τα συστήματα που παρουσιάζονται εστιάζουν στον έλεγχο και στην προσαρμογή της δυσκολίας στο παιχνίδι με δυναμικό τρόπο (παθητικά και ενεργητικά) καθώς και στην δημιουργίαπεριεχομένου για τα παιχνίδια χρησιμοποιώντας αλγόριθμους. Για κάθε προσέγγιση δίνονται παράλληλα τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα τους, σχετικοί προβληματισμοί και χαρακτηριστικά παραδείγματα εφαρμογής. Τέλος, αναπτύσσονται οι μέθοδοι που ακολουθούνται για την αξιολόγηση και αναθεώρηση της εμπειρίας και του περιεχομένου σε ένα παιχνίδι. Βασισμένη στην θεωρία που συγκεντρώθηκε και με σκοπό την περαιτέρω έρευνα γύρω από την εφαρμογή τέτοιων συστημάτων, ακολουθεί η σχεδιαστική ανάλυση ενός παιχνιδιού τύπου ατελείωτου δρομέα που εφαρμόζει και προσαρμόζει τα σχετικά συστήματα. Το παιχνίδι σχεδιάστηκε και υλοποιήθηκε στο περιβάλλον unity με επίκεντρο τη θεωρία της ροής στα παιχνίδια.
dc.languageGreek
dc.subjectδυναμική προσαρμογή δυσκολίας
dc.subjectσχεδιασμός παιχνιδιού
dc.subjectδιαδικαστική δημιουργία περιεχομένου
dc.subjectαξιολόγηση ευχρηστίας
dc.subjectπαιχνίδια ατελείωτου δρομέα
dc.subjectπαιχνίδια πλατφόρμας
dc.subjectροή
dc.subjectεμπειρία παίκτη
dc.subjectεπίπεδα δυσκολίας
dc.subjectunity
dc.titleΔυναμική Παραγωγή Και Βελτιστοποίηση Εμπειρίας Χρήστη Σε Ψηφιακά Παιχνίδια
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages70
dc.contributor.supervisorΚόλλιας Στέφανος
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής & Υπολογιστών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2015-0269.pdf1.2 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.