Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12922
Title: Μελέτη Βραχυκυκλωμάτων Σε Ηλεκτρικό Δίκτυο Πλοίου
Authors: Τριανταφύλλου Κ. Κωνσταντίνος
Σταθόπουλος Ιωάννης
Keywords: ηλεκτρικά συστήματα πλοίων
συστήματα γείωσης
αγείωτο σύστημα
συμπαγώς γειωμένο σύστημα
μονοφασικά
διφασικά
τριφασικά βραχυκυκλώματα
μέθοδος συμμετρικών συνιστωσών
winigs
Issue Date: 9-Oct-2015
Abstract: Σκοπός της συγκεκριμένης διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη βραχυκυκλωμάτων σε ηλεκτρικό δίκτυο πλοίου βάσει διεθνών προτύπων και κανονισμών. Αρχικά, παρουσιάζονται τα βασικά χαρακτηριστικά (τάση, συχνότητα, ποιότητα ισχύος) των συστημάτων ηλεκτρικής ενέργειας των πλοίων, καθώς επίσης και οι ιδιαιτερότητές τους. Ιδιαίτερη έμφαση δίνεται στην περιγραφή και στη σύγκριση των διάφορων μεθοδολογιών γείωσης του ουδετέρου που εφαρμόζονται σε πλοία ανάλογα με τη λειτουργία τους.Επιπλέον, αναλύονται οι κατηγορίες, οι συνέπειες και οι μέθοδοι προστασίας των βραχυκυκλωμάτων. Παράλληλα, εξετάζεται η συμπεριφορά των ηλεκτρικών στοιχείων κατά το βραχυκύκλωμα και η μέθοδος των συμμετρικών συνιστωσών για τον υπολογισμό του.Εν συνεχεία, ακολουθεί περιγραφή του προγράμματος WinIGS (Windows Based Integrated Grounding System) και της διαδικασίας εισαγωγής των δεδομένων σε αυτό. Οι προσομοιώσεις που πραγματοποιήθηκαν αφορούν πλοίο στην κανονική κατάσταση πορείας του και στην κατάσταση εκτάκτου ανάγκης. Στην πρώτη περίπτωση, δεν υπήρχε εκούσια σύνδεση του ουδετέρου στη γη (αγείωτο σύστημα), ενώ στη δεύτερη ο ουδέτερος γειώνεται απευθείας στη γη (συμπαγώς γειωμένο).Εν κατακλείδι, αξίζει να σημειωθεί πως η κάθε προσομοίωση συνοδεύεται από παρατηρήσεις και επεξηγήσεις. Τα συμπεράσματα, στο τέλος της εργασίας, αξιολογούν τα αποτελέσματα και τα πορίσματα που εξήχθησαν
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12922
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2015-0276.pdf5.97 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.