Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12957
Τίτλος: Συμβολή Στην Αντικεραυνική Προστασία Πλοίου Υπό Καταπόνηση Θετικής Πολικότητας
Συγγραφείς: Μάρκος Φ. Γεωργόπουλος
Σταθόπουλος Ιωάννης
Λέξεις κλειδιά: αντικεραυνική προστασία πλοίου
μέθοδοι εκτίμησης ζώνης προστασίας
ακτίνα σύλληψης
απόσταση πρόσκρουσης
κανονική κατανομή
στατιστικό μοντέλο
Ημερομηνία έκδοσης: 26-Οκτ-2015
Περίληψη: Τα πλοία είναι δυνητικά επιρρεπή σε κεραυνικά πλήγματα μέσα στη θάλασσα λόγω του ύψους τους. Με τον εκτεταμένο εξηλεκτρισμό και την αυξανόμενη χρήση ζωτικής σημασίας ηλεκτρονικού εξοπλισμού, τα πλήγματα αναδεικνύονται σε κρίσιμο παράγοντα κινδύνου. Η αντικεραυνική προστασία στα πλοία δεν έχει μελετηθεί επαρκώς, ενώ τα διεθνή πρότυπα δεν παρέχουν αναλυτικά μέτρα προστασίας. Για αυτό το λόγο το ζήτημα χρήζει περαιτέρω διερεύνησης. Στη διπλωματική αυτή εργασία γίνεται ανάλυση των μηχανισμών αλληλεπίδρασης του κεραυνικού οχετού με το πλοίο, ενώ γίνεται μελέτη και σύγκριση διαφόρων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας. Σε αυτό το πλαίσιο, διενεργήθηκε πείραμα με επιβολή κρουστικής τάσης θετικής πολικότητας σε υπό κλίμακα μοντέλο πλοίου, με σκοπό να αξιολογηθεί η αποτελεσματικότητα των μοντέλων εκτίμησης ζώνης προστασίας. Από τη σύγκριση μεταξύ των πειραματικών και των θεωρητικών τιμών αναδεικνύεται η ικανοποιητική ακρίβεια του στατιστικού μοντέλου, οι μαθηματικές εξισώσεις του οποίου διερευνώνται εκτενέστερα, προκειμένου να μελετηθούν οι παράγοντες που επιδρούν στα φαινόμενα γειτνίασης.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12957
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2015-0311.pdf53.61 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.