Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12958
Τίτλος: Συμβολή Στην Αντικεραυνική Προστασία Πλοίου Υπό Καταπόνηση Αρνητικής Πολικότητας
Συγγραφείς: Δημήτριος Ε. Βατίστας
Σταθόπουλος Ιωάννης
Λέξεις κλειδιά: αντικεραυνική προστασία πλοίου
μέθοδοι εκτίμησης ζώνης προστασίας
ακτίνα σύλληψης
απόσταση πρόσκρουσης
κανονική κατανομή
στατιστικό μοντέλο
Ημερομηνία έκδοσης: 26-Οκτ-2015
Περίληψη: Το ζήτημα της αντικεραυνικής προστασίας πλοίων δεν εξετάζεται ενδελεχώς από τους αντίστοιχους διεθνείς κανονισμούς παρότι τα πλοία, όντας τα υψηλότερα αντικείμενα μέσα στη θάλασσα, είναι δυνητικά επιρρεπή σε κεραυνικά πλήγματα. Τα πλήγματα αυτά αποτελούν κίνδυνο, κατά κύριο λόγο για τα ηλεκτρονικά συστήματα του πλοίου, τα οποία ελέγχουν ζωτικές λειτουργίες πλοήγησης και τηλεπικοινωνιών. Στην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η σύλληψη κεραυνικών εκκενώσεων από διαφορετικές κατασκευές ενός υπό κλίμακα μοντέλου φορτηγού πλοίου, μέσω πειραμάτων επιβολής κρουστικής τάσης σε αυτό. Σκοπός είναι η διερεύνηση της αποτελεσματικότητας κάποιων υφιστάμενων μεθόδων εκτίμησης ζώνης προστασίας στην περίπτωση των πλοίων. Συγκεκριμένα παρατίθενται τα αποτελέσματα για υπερτάσεις αρνητικής πολικότητας και οι συγκρίσεις τους με τις προβλέψεις των θεωρητικών μοντέλων. Τέλος, ακολουθεί ιδιαίτερη συγκριτική μελέτη των πειραματικών αποτελεσμάτων με το στατιστικό μοντέλο, το οποίο παρουσιάζει τη μεγαλύτερη σύγκλιση με τα πειραματικά αποτελέσματα και ερευνώνται οι παράμετροι που το επηρεάζουν και σχετίζονται με τα φαινόμενα γειτνίασης.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/12958
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2015-0312.pdf52.21 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.