Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13111
Τίτλος: Ανάπτυξη Ενός Ευφυούς Πράκτορα Λογισμικού Για Το Παιχνίδι Super Mario Bros Με Τη Χρήση Νευροεξελικτικών Μεθόδων
Συγγραφείς: Μιχαήλ Ρωμαίος
Σταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
Λέξεις κλειδιά: νευροεξέλιξη
εξελικτικοί αλγόριθμοι
νευρωνικά δίκτυα
γενετικοί αλγόριθμοι
τεχνητή νοημοσύνη
παιχνίδια
Ημερομηνία έκδοσης: 17-Μαΐ-2016
Περίληψη: Τα παιχνίδια παρέχουν ένα ιδεώδες πεδίο δοκιμών για την ανάπτυξη και την αξιολόγηση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η διπλωματική πραγματεύεται την χρήσηνευροεξέλιξης για την ανάπτυξη ενός ευφυούς πράκτορα για το παιχνίδι Super Mario Bros.Για την ανάπτυξη του χειριστή χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Mario AI Benchmark και ο συνδυασμός Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων με Γενετικούς Αλγορίθμους. Ερευνήθηκαν διάφορες μορφές του χώρου εισόδων, η τοπολογία των νευρώνων εισόδου και εξόδου καθώς και διάφορα καθεστώτα αξιολόγησης της απόδοσης των πρακτόρων. Δείχθηκε ότι είναι σχετικά εύκολο να μάθει έναςπράκτορας τις βασικές στρατηγικές για να περάσει επίπεδα πολύ χαμηλής δυσκολίας, αλλά παρουσιάζει προβλήματα στην γενίκευση σε επίπεδα που δεν έχει εκπαιδευτεί , ειδικότερα σε επίπεδα μεγαλύτερης δυσκολίας.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13111
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2016-0091.pdf3.4 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.