Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13111
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜιχαήλ Ρωμαίος
dc.date.accessioned2018-07-23T08:55:09Z-
dc.date.available2018-07-23T08:55:09Z-
dc.date.issued2016-5-17
dc.date.submitted2016-5-17
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13111-
dc.description.abstractΤα παιχνίδια παρέχουν ένα ιδεώδες πεδίο δοκιμών για την ανάπτυξη και την αξιολόγηση αλγορίθμων τεχνητής νοημοσύνης. Αυτή η διπλωματική πραγματεύεται την χρήσηνευροεξέλιξης για την ανάπτυξη ενός ευφυούς πράκτορα για το παιχνίδι Super Mario Bros.Για την ανάπτυξη του χειριστή χρησιμοποιήθηκε η πλατφόρμα Mario AI Benchmark και ο συνδυασμός Τεχνητών Νευρωνικών Δικτύων με Γενετικούς Αλγορίθμους. Ερευνήθηκαν διάφορες μορφές του χώρου εισόδων, η τοπολογία των νευρώνων εισόδου και εξόδου καθώς και διάφορα καθεστώτα αξιολόγησης της απόδοσης των πρακτόρων. Δείχθηκε ότι είναι σχετικά εύκολο να μάθει έναςπράκτορας τις βασικές στρατηγικές για να περάσει επίπεδα πολύ χαμηλής δυσκολίας, αλλά παρουσιάζει προβλήματα στην γενίκευση σε επίπεδα που δεν έχει εκπαιδευτεί , ειδικότερα σε επίπεδα μεγαλύτερης δυσκολίας.
dc.languageGreek
dc.subjectνευροεξέλιξη
dc.subjectεξελικτικοί αλγόριθμοι
dc.subjectνευρωνικά δίκτυα
dc.subjectγενετικοί αλγόριθμοι
dc.subjectτεχνητή νοημοσύνη
dc.subjectπαιχνίδια
dc.titleΑνάπτυξη Ενός Ευφυούς Πράκτορα Λογισμικού Για Το Παιχνίδι Super Mario Bros Με Τη Χρήση Νευροεξελικτικών Μεθόδων
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages99
dc.contributor.supervisorΣταφυλοπάτης Ανδρέας-Γεώργιος
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής & Υπολογιστών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2016-0091.pdf3.4 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.