Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13121
Title: Αναγεννητική Πέδηση Στην Ηλεκτροκίνηση
Authors: Ξυπολιτάς Νικόλαος
Ιωαννίδου Μαρία-Παρασκευή
Keywords: αναγεννητική πέδηση
ηλεκτρικές μηχανές
ρεύμα φόρτισης
στρατηγικές πέδησης
προγράμματα οδήγησης
χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
Issue Date: 16-Jun-2016
Abstract: Όλες οι ηλεκτρικές μηχανές έχουν δύο μηχανικές λειτουργίες, κίνησης και πέδησης. Η φύση της πέδησης μπορεί να είναι αναγεννητική, όπου η κινητική ενέργεια του ρότορα μετατρέπεται σε ηλεκτρική και στέλνεται πίσω στην πηγή ισχύος, ή μη-αναγεννητικής, όπου η πηγή παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για την παροχή πέδης. Αυτή η διπλωματική εξετάζει διάφορα κρίσιμα ζητήματα που σχετίζονται με την αναγεννητική πέδηση στις ηλεκτρικές μηχανές συνεχούς ρεύματος και εναλλασσόμενου ρεύματος, συμπεριλαμβανομένου του προσδιορισμού των ορίων στο επίπεδο ροπής-ταχύτητας καθορίζοντας τις περιοχές αναγεννητικής πέδησης και αξιολογώντας τα σημεία λειτουργίας εντός των περιοχών που έχουν ως αποτέλεσμα το μέγιστο ρεύμα αναγεννητικής πέδησης.Οι ηλεκτρικές μηχανές χρησιμοποιούνται στους κινητήρες των ηλεκτρικών και υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων για την παροχή ροπής κίνησης ή πέδησης ανάλογα με το αίτημα του οδηγού και την λογική της διαχείρισης της ενέργειας. Δεδομένου ότι τα εν λόγω οχήματα μεταφέρουν ένα περιορισμένο ποσό ηλεκτρικής ενέργειας τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (όπως μία μπαταρία), είναι σημαντικό να διατηρηθεί όσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια μπορεί για να αυξηθεί η διαδρομή που θα καλύψει το όχημα. Ως εκ τούτου, η έννοια της αναγεννητικής πέδησης είναι σημαντική για τα οχήματα αφού όταν λειτουργεί σε αυτή την κατάσταση κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος στέλνει ενέργεια πίσω στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας αναπληρώ-νοντας έτσι το επίπεδο ενέργειας της. Από την στιγμή που η ηλεκτρική μηχανή βοηθάει το σύστημα των μηχανικών φρένων του οχήματος, αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε μείωση της φθοράς των εξαρτημάτων του συστήματος των μηχανικών φρένων. Καθώς η μηχανική τριβή φρεναρίσματος και η πέδηση της ηλεκτρικής μηχανής χρησιμοποιούνται για να παρέχουν την απαιτούμενη ροπή πέδης του οχήματος, περιγράφονται στρατηγικές πέδησης που αφορούν το διαχωρισμό της εντολής πέδησης μεταξύ των δύο μηχανισμών πέδησης. Επίσης μελετάται και η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας ενός δοκιμαστικού οχήματος ως προς διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, και τέλος ως προς την χρησιμοποίηση διαφορετικών στρατηγικών πέδησης
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13121
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2016-0101.pdf2.36 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.