Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13121
Τίτλος: Αναγεννητική Πέδηση Στην Ηλεκτροκίνηση
Συγγραφείς: Ξυπολιτάς Νικόλαος
Ιωαννίδου Μαρία-Παρασκευή
Λέξεις κλειδιά: αναγεννητική πέδηση
ηλεκτρικές μηχανές
ρεύμα φόρτισης
στρατηγικές πέδησης
προγράμματα οδήγησης
χαμηλή κατανάλωση ενέργειας
Ημερομηνία έκδοσης: 16-Ιου-2016
Περίληψη: Όλες οι ηλεκτρικές μηχανές έχουν δύο μηχανικές λειτουργίες, κίνησης και πέδησης. Η φύση της πέδησης μπορεί να είναι αναγεννητική, όπου η κινητική ενέργεια του ρότορα μετατρέπεται σε ηλεκτρική και στέλνεται πίσω στην πηγή ισχύος, ή μη-αναγεννητικής, όπου η πηγή παρέχει ηλεκτρική ενέργεια για την παροχή πέδης. Αυτή η διπλωματική εξετάζει διάφορα κρίσιμα ζητήματα που σχετίζονται με την αναγεννητική πέδηση στις ηλεκτρικές μηχανές συνεχούς ρεύματος και εναλλασσόμενου ρεύματος, συμπεριλαμβανομένου του προσδιορισμού των ορίων στο επίπεδο ροπής-ταχύτητας καθορίζοντας τις περιοχές αναγεννητικής πέδησης και αξιολογώντας τα σημεία λειτουργίας εντός των περιοχών που έχουν ως αποτέλεσμα το μέγιστο ρεύμα αναγεννητικής πέδησης.Οι ηλεκτρικές μηχανές χρησιμοποιούνται στους κινητήρες των ηλεκτρικών και υβριδικών-ηλεκτρικών οχημάτων για την παροχή ροπής κίνησης ή πέδησης ανάλογα με το αίτημα του οδηγού και την λογική της διαχείρισης της ενέργειας. Δεδομένου ότι τα εν λόγω οχήματα μεταφέρουν ένα περιορισμένο ποσό ηλεκτρικής ενέργειας τα συστήματα αποθήκευσης ενέργειας (όπως μία μπαταρία), είναι σημαντικό να διατηρηθεί όσο περισσότερη ηλεκτρική ενέργεια μπορεί για να αυξηθεί η διαδρομή που θα καλύψει το όχημα. Ως εκ τούτου, η έννοια της αναγεννητικής πέδησης είναι σημαντική για τα οχήματα αφού όταν λειτουργεί σε αυτή την κατάσταση κατά τη διάρκεια του φρεναρίσματος στέλνει ενέργεια πίσω στο σύστημα αποθήκευσης ενέργειας αναπληρώ-νοντας έτσι το επίπεδο ενέργειας της. Από την στιγμή που η ηλεκτρική μηχανή βοηθάει το σύστημα των μηχανικών φρένων του οχήματος, αυτό έχει ως αποτέλεσμα σε μείωση της φθοράς των εξαρτημάτων του συστήματος των μηχανικών φρένων. Καθώς η μηχανική τριβή φρεναρίσματος και η πέδηση της ηλεκτρικής μηχανής χρησιμοποιούνται για να παρέχουν την απαιτούμενη ροπή πέδης του οχήματος, περιγράφονται στρατηγικές πέδησης που αφορούν το διαχωρισμό της εντολής πέδησης μεταξύ των δύο μηχανισμών πέδησης. Επίσης μελετάται και η μείωση της κατανάλωσης ενέργειας ενός δοκιμαστικού οχήματος ως προς διαφορετικά προγράμματα οδήγησης, και τέλος ως προς την χρησιμοποίηση διαφορετικών στρατηγικών πέδησης
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13121
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2016-0101.pdf2.36 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.