Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13123
Τίτλος: | Αναλυτική Μοντελοποίηση Σύγχρονου Πρωτοκόλλου Πρόσβασης Σε Πολυδιαυλικά Δίκτυα Με Πολλαπλούς Δέκτες Ανά Σταθμό |
Συγγραφείς: | Γεωργία Ε. Φραγκούλη Συκάς Ευστάθιος |
Λέξεις κλειδιά: | πολυδιαυλικά δίκτυα συγκρούσεις στον προορισμό πλήθος συντονιζόμενων δεκτών μαρκοβιανή ανάλυση αποτίμηση απόδοσης |
Ημερομηνία έκδοσης: | 23-Ιου-2016 |
Περίληψη: | Στην παρούσα διπλωματική εργασία μελετάμε ένα πολυδιαυλικό δίκτυο όπου κάθε σταθμός διαθέτει δικτυακή διεπαφή αποτελούμενη από ένα πεπερασμένο πλήθος συντονιζόμενων δεκτών. Υιοθετούμε ένα σύγχρονο πρωτόκολλο πρόσβασης στο πολυδιαυλικό δίκτυο, η απόδοση του οποίου επηρεάζεται και μελετάται ως προς δύο κυρίως φαινόμενα: i) τις συγκρούσεις στα πολλαπλά κανάλια του κοινού μέσου και ii) τις συγκρούσεις στον προορισμό. Η μελέτη του τελευταίου φαινομένου και η απόδοση του προτεινόμενου πρωτοκόλλου πρόσβασης επηρεάζονται καθοριστικά από το πλήθος των συντονιζόμενων δεκτών ανά σταθμό. Συγκεκριμένα, η απόδοση του πρωτοκόλλου με την προτεινόμενη δικτυακή διεπαφή συγκρίνεται με την απόδοση του πρωτοκόλλου όταν: i) κάθε σταθμός διαθέτει έναν μοναδικό συντονιζόμενο δέκτη και ii) το φαινόμενο των συγκρούσεων στον προορισμό δεν λαμβάνεται καθόλου υπόψιν. Από τη σύγκριση αυτή προκύπτει η συνεισφορά της παρούσας διπλωματικής εργασίας.Η απόδοση του πρωτοκόλλου μοντελοποιείται με μία Μαρκοβιανή αλυσίδα διακριτού χρόνου. Τα μέτρα αποδοτικότητας, δηλαδή η μέση διέλευση, η μέση καθυστέρηση και η μέση πιθανότητα απόρριψης στον προορισμό λόγω συγκρούσεων, εξάγονται αναλυτικά από κλειστές μαθηματικές εκφράσεις. Οι παράγοντες που επηρεάζουν την απόδοση του πρωτοκόλλου είναι οι εξής: i) το πλήθος των σταθμών στο δίκτυο, ii) το πλήθος των καναλιών που συγκροτούν το πολυδιαυλικό δίκτυο και iii) το πλήθος των συντονιζόμενων δεκτών ανά σταθμό. Στη διπλωματική αυτή εργασία, η απόδοση του πρωτοκόλλου μελετάται ως προς και τις τρεις αυτές παραμέτρους. Τα αριθμητικά αποτελέσματα καταδεικνύουν ότι η διέλευση του συστήματος αυξάνει με την αύξηση των καναλιών, γεγονός που καθιστά το φαινόμενο των συγκρούσεων στον προορισμό πιο έντονο. Επομένως, στην περίπτωση αυτή, η συνεισφορά της αύξησης του πλήθους των συντονιζόμενων δεκτών ανά σταθμό βελτιώνει σημαντικά την απόδοση, προκαλώντας αύξηση της διέλευσης και μείωση της καθυστέρησης και της πιθανότητας απόρριψης στον προορισμό. |
URI: | http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13123 |
Εμφανίζεται στις συλλογές: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο | Μέγεθος | Μορφότυπος | |
---|---|---|---|
DT2016-0103.pdf | 2.6 MB | Adobe PDF | Εμφάνιση/Άνοιγμα |
Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.