Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13202
Τίτλος: Διερεύνηση Εφαρμοσιμότητας Τεχνολογίας Συνεχούς Ρεύματος Σε Σύστημα Ηλεκτρικής Ενέργειας Πλοίου
Συγγραφείς: Αντώνιος Στρατής
Κλαδάς Αντώνιος
Λέξεις κλειδιά: πλοίο συνεχούς ρεύματος
ηλεκτροπρόωση
σηε πλοίου
παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας
συστήματα αποθήκευσης ενέργειας
ηλεκτρονικά συστήματα οδήγησης σρ
Ημερομηνία έκδοσης: 21-Ιου-2016
Περίληψη: Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του κατά πόσο είναι εφαρμόσιμη η τεχνολογία συνεχούς ρεύματος σε ένα ΣΗΕ πλήρως εξηλεκτρισμένου πλοίου.Αρχικά, στο 1ο κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά κάποιων γενικών στοιχείων που πρέπει να έχουμε υπόψη μας για πλοία τέτοιου είδους σε σχέση με τα υπάρχοντα και διαμορφούμενα επιστημονικά πρότυπα, καθώς και τις περιβαλλοντικές προϋποθέσεις που διέπουν την κατασκευή και λειτουργία τους.Στη συνέχεια, στο κεφάλαιο 2, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δικτύων Συνεχούς έναντι των Εναλλασσόμενου Ρεύματος με ιδιαίτερη βαρύτητα στα χαρακτηριστικά που προσιδιάζουν στις ναυτιλιακές συνθήκες. Επίσης, παραθέτονται οι προτάσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς και οι ήδη υπάρχουσες τοπολογίες πλοίων με διανομή ισχύος μέσω ΣΡ.Στα κεφάλαια 3 έως 6 περιγράφονται τα κυριότερα τμήματα του ΣΗΕ ενός DC πλοίου, με τις διάφορες επιλογές που έχουμε ήδη -ή πιθανότατα θα έχουμε στο εγγύς μέλλον- και φαίνεται από τη βιβλιογραφία να είναι ιδιαιτέρως συμφέρουσες από σχεδιαστική, περιβαλλοντική και οικονομική άποψη για τα πλοία αυτά. Ειδικότερα, στο κεφάλαιο 3 παρουσιάζονται οι επιλογές για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (κινητήριες μηχανές, γεννήτριες, κυψέλες καυσίμου και ΑΠΕ). Στο κεφάλαιο 4 παρατίθενται -τα ιδιαιτέρως σημαντικά στο ΣΡ- συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. Στο 5ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα συστήματα ηλεκτροπρόωσης και τους ηλεκτροκινητήρες, ενώ το 6ο κεφάλαιο είναι επικεντρωμένο στα ηλεκτρονικά ισχύος και κάποια καινοτόμα συστήματα οδήγησης που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στους σχεδιασμούς με DC.Τέλος, στο κεφάλαιο 7 παρατίθενται τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε έπειτα από όλη αυτή τη διερεύνηση και μελέτη των διαφόρων σχεδιασμών και συστημάτων που μπορούν να εφαρμοστούν στο DC πλοίο.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13202
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2016-0185.pdf9.44 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.