Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13202
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑντώνιος Στρατής
dc.date.accessioned2018-07-23T08:58:57Z-
dc.date.available2018-07-23T08:58:57Z-
dc.date.issued2016-7-21
dc.date.submitted2016-1-1
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13202-
dc.description.abstractΑντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η διερεύνηση του κατά πόσο είναι εφαρμόσιμη η τεχνολογία συνεχούς ρεύματος σε ένα ΣΗΕ πλήρως εξηλεκτρισμένου πλοίου.Αρχικά, στο 1ο κεφάλαιο, γίνεται μια αναφορά κάποιων γενικών στοιχείων που πρέπει να έχουμε υπόψη μας για πλοία τέτοιου είδους σε σχέση με τα υπάρχοντα και διαμορφούμενα επιστημονικά πρότυπα, καθώς και τις περιβαλλοντικές προϋποθέσεις που διέπουν την κατασκευή και λειτουργία τους.Στη συνέχεια, στο κεφάλαιο 2, παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα των δικτύων Συνεχούς έναντι των Εναλλασσόμενου Ρεύματος με ιδιαίτερη βαρύτητα στα χαρακτηριστικά που προσιδιάζουν στις ναυτιλιακές συνθήκες. Επίσης, παραθέτονται οι προτάσεις που έχουν γίνει κατά καιρούς και οι ήδη υπάρχουσες τοπολογίες πλοίων με διανομή ισχύος μέσω ΣΡ.Στα κεφάλαια 3 έως 6 περιγράφονται τα κυριότερα τμήματα του ΣΗΕ ενός DC πλοίου, με τις διάφορες επιλογές που έχουμε ήδη -ή πιθανότατα θα έχουμε στο εγγύς μέλλον- και φαίνεται από τη βιβλιογραφία να είναι ιδιαιτέρως συμφέρουσες από σχεδιαστική, περιβαλλοντική και οικονομική άποψη για τα πλοία αυτά. Ειδικότερα, στο κεφάλαιο 3 παρουσιάζονται οι επιλογές για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας (κινητήριες μηχανές, γεννήτριες, κυψέλες καυσίμου και ΑΠΕ). Στο κεφάλαιο 4 παρατίθενται -τα ιδιαιτέρως σημαντικά στο ΣΡ- συστήματα αποθήκευσης ενέργειας. Στο 5ο κεφάλαιο γίνεται αναφορά στα συστήματα ηλεκτροπρόωσης και τους ηλεκτροκινητήρες, ενώ το 6ο κεφάλαιο είναι επικεντρωμένο στα ηλεκτρονικά ισχύος και κάποια καινοτόμα συστήματα οδήγησης που θα μπορούσαν να χρησιμοποιηθούν στους σχεδιασμούς με DC.Τέλος, στο κεφάλαιο 7 παρατίθενται τα συμπεράσματα στα οποία καταλήξαμε έπειτα από όλη αυτή τη διερεύνηση και μελέτη των διαφόρων σχεδιασμών και συστημάτων που μπορούν να εφαρμοστούν στο DC πλοίο.
dc.languageGreek
dc.subjectπλοίο συνεχούς ρεύματος
dc.subjectηλεκτροπρόωση
dc.subjectσηε πλοίου
dc.subjectπαραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας
dc.subjectσυστήματα αποθήκευσης ενέργειας
dc.subjectηλεκτρονικά συστήματα οδήγησης σρ
dc.titleΔιερεύνηση Εφαρμοσιμότητας Τεχνολογίας Συνεχούς Ρεύματος Σε Σύστημα Ηλεκτρικής Ενέργειας Πλοίου
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages193
dc.contributor.supervisorΚλαδάς Αντώνιος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2016-0185.pdf9.44 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.