Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13382
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑγριόμαλλος Πέτρος
dc.date.accessioned2018-07-23T09:07:36Z-
dc.date.available2018-07-23T09:07:36Z-
dc.date.issued2017-3-21
dc.date.submitted2017-3-20
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13382-
dc.description.abstractΗ συνεχώς αυξανόμενη ζήτηση για καθαρότερα και φιλικότερα προς το περιβάλ-λον μέσα μεταφοράς, οδήγησε τον τελευταίο αιώνα σε μία προσπάθεια εξηλεκτρισμούαυτών. Εξελίξεις κυρίως στον τομέα των ηλεκτρονικών ισχύος, της ποιότητας παρο-χής ρεύματος από το δίκτυο, καθώς και των υπολογιστικών συστημάτων, είχαν ωςαποτέλεσμα την αύξηση της ασφάλειας, της αυτονομίας και εν γένει ωρίμασαν τηνχρηστικότητα των ηλεκτρικών μέσων μεταφοράς.Μεταξύ των πρωτοπόρων μέσων στην εξέλιξη της ηλεκτροκίνησης είναι και τοτρένο, του οποίου η χρήση βοήθησε σημαντικά στην εξέλιξη των πόλεων και των κοι-νωνιών παγκοσμίως. Στη σύγχρονη εποχή όμως, όπου η υβριδοποίηση καταλλήγει ναέχει την κυρίαρχη τάση, γίνονται μελέτες για την εκμετάλλευση των πλεονεκτημάτωντων δύο παραπάνω "κόσμων", τα οποία είναι : η ανεξαρτητοποίηση των τρένων απότο δημόσιο δίκτυο παροχής, μειώνοντας κατ’αυτόν τον τρόπο σε σημαντικό βαθμό ταέξοδα συντήρησης των γραμμών, καθώς και η διατήρηση της αυτονομίας των υβρι-δικών τρένων σε ρεαλιστικά επίπεδα.Τα υβριδικά συστήματα τρένων, τα οποία εξετάζονται σε πειραματικό στάδιο,έχουν ως κύρια παροχή ηλεκτρικού φορτίου τις κυψέλες καυσίμου, ενώ η χρήση μπα-ταριών και υπερπυκνωτών, ως συστήματα αποθήκευσης ηλεκτρικής ενέργειας, είναιυψίστης σημασίας τόσο για την πλήρη κάλυψη του ζητούμενου φορτίου, όσο και γιατην ταχύτατη αποκρισιμότητα τους στις απαιτούμενες εναλλαγές του φορτίου. Οι με-λέτες περιλαμβάνουν πειράματα, τα οποία γίνονται τόσο σε πραγματικές συνθήκεςχρήσης ενός υβριδικού τρένου και έχουν ως σκοπό τη συλλογή της πραγματικής συ-μπεριφοράς των μεταβλητών, όσο και σε υπολογιστικά μοντέλα που έχουν ως σκοπότη χρησιμοποίηση των μετρούμενων μεταβλητών στην ανάπτυξη του κατάλληλου λο-γισμικού για την βέλτιστη εκμετάλλευση των πηγών, πετυχαίνοντας μέγιστη δυνατήαυτονομία.Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η μοντελοποίηση ενός υβριδικού συ-στήματος τρένου στο υπολογιστικό περιβάλον του Simulink, καθώς και η προσομοί-ωση, η σύγκριση και η εξαγωγή συμπερασμάτων για την αποτελεσματικότητα τριώνδιαφορετικών τεχνικών ελέγχου - ενδεικτικά: Operation Mode Control (OMC), CascadeControl (CC), Fuzzy Logic Control (FLC).
dc.languageGreek
dc.subjectυβριδικό σύστημα προώθησης τρένου
dc.subjectκυψέλες καυσίμου
dc.subjectσυστημα διαχείρισης ενέργειας
dc.subjectέλεγχος λειτουργιών
dc.subjectδιαδοχικός έλεγχος
dc.subjectασαφής έλεγχος
dc.titleΣτρατηγικές Ελέγχου Υβριδικού Τρένου Υψηλής Ισχύος, Τροφοδοτούμενο Από Κυψέλες Καυσίμου, Μπαταρίες Και Υπερπυκνωτή
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages104
dc.contributor.supervisorΧατζηαργυρίου Νικόλαος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2017-0040.pdf5.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.