Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13405
Τίτλος: Μελετη Της Ενσωματωσης Των Ηλεκτρικων Οχηματων Στο Δικτυο Διανομης Μεσης Τασης Της Κατερiνης Με Υψηλη Διεισδυση Φ/β
Συγγραφείς: Γκαμηλιάρη Αγγελική
Χατζηαργυρίου Νικόλαος
Λέξεις κλειδιά: ηλεκτρικά οχήματα (ho)
ημερήσιο φορτίο
διακύμανση τάσης
απώλειες συστήματος
φόρτιση γραμμής
dumb charging
dual tariff charging
smart charging
vehicle-to-grid (v2g)
Ημερομηνία έκδοσης: 30-Μαρ-2017
Περίληψη: Τα τελευταία χρόνια ο κλάδος των ηλεκτροκίνητων οχημάτων παρουσιάζει μεγάλη ανάπτυξη ,η οποία οφείλεται κατά έναν πολύ μεγάλο βαθμό στην αυξανόμενη τιμή των καυσίμων όπως και στις επιβλαβείς εκπομπές και του εκλυόμενους ρύπους .Τα πρώτα αυτοκίνητα αυτού του είδους κινούνται ήδη στους δρόμους και ο αριθμός τους αναμένεται να αυξηθεί ταχύτατα .Ωστόσο η διείσδυση μεγάλου πλήθους στόλου θα μπορούσε να δημιουργήσει προβλήματα στα υπαρκτά δίκτυα . Έτσι, κρίνεται απαραίτητο να ευρεθούν τρόποι εξυπηρέτησης των ενεργειακών αναγκών των ηλεκτρικών οχημάτων οι οποίοι θα οδηγήσουν στην ομαλότερη λειτουργία του δικτύου.Στην παρούσα διπλωματική εργασία θα εφαρμοστούν τρείς αλγόριθμοι φόρτισης των συσσωρευτών και τα αποτελέσματα τους θα συγκριθούν με εκείνα ενός τέταρτου , ο οποίος μας δίνει τη δυνατότητα να έχουμε ροή ισχύος τόσο από το δίκτυο προς το ηλεκτρικό όχημα (Grid-to-Vehicle, G2V) όσο και αντίστροφα (Vehicle-to-Grid, V2G ) .Ο λόγος που γίνεται αυτό είναι ,για να καταδειχθεί η βέλτιστη μέθοδος για την εφαρμογή σε τμήμα του δικτύου της Κατερίνης .Οι τρείς εναλλακτικές, προς μελέτη στρατηγικές είναι : η μη ελεγχόμενη φόρτιση (dumb charging - που συμβαίνει κατά την επιστροφή των οχημάτων μετά την τελευταία τους μετακίνηση ) , η φόρτιση με διζωνικό τιμολόγιο (dual tariff charging - κατά την οποία η φόρτιση των οχημάτων γίνεται τις ώρες ισχύς του «νυχτερινού ρεύματος » ,δηλαδή όταν έχουμε το ελάχιστο ενεργειακό κόστος ) και η ελεγχόμενη φόρτιση με ελαχιστοποίηση κόστους και ταυτόχρονη βελτιστοποίηση της λειτουργίας του δικτύου (Valley Filling- με χρήση της οποίας, η διαδικασία πραγματοποιείται τις ώρες ελάχιστης ζήτησης φορτίου ).Τα στοιχεία στο οποία θα συγκριθούν οι τέσσερις αλγόριθμοι είναι :η επίδραση στην καμπύλη φορτίου , η φόρτιση των γραμμών ,οι απώλειες του δικτύου και το προφίλ και η διακύμανση της τάσης στους ζυγούς.Στο πρώτο κεφάλαιο γίνεται ανάλυση της τεχνολογίας των ηλεκτρικών οχημάτων ,των συσσωρευτών τους, των τρόπων φόρτισης και των ισχυόντων προτύπων για την διασύνδεση τους .Στο δεύτερο αναλύεται το προγραμματιστικό περιβάλλον στο οποίο θα γίνουν οι προσομοιώσεις .Στο τρίτο γίνεται η ανάλυση και των τεσσάρων στρατηγικών φόρτισης ,ώστε στο τέταρτο να παρουσιαστούν τα αποτελέσματα των προσομοιώσεων για κάθε στρατηγική φόρτισης αλλά και συγκριτικά αποτελέσματα μεταξύ τους. Τέλος ,στο πέμπτο κεφάλαιο αναφέρονται τα συμπεράσματα της παραπάνω ανάλυσης .
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13405
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2017-0063.pdf7.96 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.