Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13424
Τίτλος: Αξιοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (lms) Για Την Επιμόρφωση Των Εκπαιδευτικών Στην Αντιμετώπιση Επειγόντων Περιστατικών
Συγγραφείς: Ροδόπουλος Ρωμανός
Κουτσούρης Διονύσιος-Δημήτριος
Λέξεις κλειδιά: επιμόρφωση
επείγοντα περιστατικά
συστήματα διαχείρισης μάθησης
πλατφόρμα διαχείρισης μάθησης
moodle
υγεία
ασφάλεια
σύγκριση συστημάτων
Ημερομηνία έκδοσης: 9-Μαΐ-2017
Περίληψη: Η συγκεκριμένη εργασία επικεντρώνεται στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που αφορά τα ατυχήματα στο σχολικό χώρο. Ειδικότερα, αυτή η διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση των δασκάλων και των καθηγητών σε αυτόν τον τομέα μέσω των γνωστών συστημάτων διαχείρισης μάθησης ή Learning Management Systems. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον όρο επιμόρφωση και το πόσο αναγκαία είναι σε όλους τους τομείς. Μεγαλύτερη σημασία δίνεται στην επιμόρφωση των ενηλίκων. Στο δεύτερο κεφάλαιο στοχεύουμε στα συστήματα υποστήριξης μάθησης και στις βασικές τους έννοιες. Έτσι, γίνεται αναφορά στα σύγχρονα και στα ασύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και στις κατηγορίες τους. Επιπρόσθετα, γίνεται εκτενής αναφορά στα συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS: Content Management System) με κυρίαρχα τα συστήματα διαχείρισης Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (LCMS: Learning Course Management Systems). Συγκεντρωτικά, επιδιώκουμε μία αναλυτική σύγκριση των παραπάνω κατηγοριών συστημάτων. Ο πυρήνας της διπλωματικής όμως είναι το τρίτο κεφάλαιο όπου αναλύονται διεξοδικά τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS: Learning Management Systems) καθώς και τα πρότυπα και οι προδιαγραφές τους. Αφιερώνεται ξεχωριστό υπό-κεφάλαιο στα κριτήρια αξιολόγησης των συστημάτων και παρουσιάζονται οι πιο γνωστές εφαρμογές-πλατφόρμες. Στο τέταρτο κεφάλαιο περνάμε σε μία παρουσίαση των θεμάτων υγείας, ασφάλειας και προστασίας σε εργασιακούς χώρους και στο πέμπτο αναφερόμαστε στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση LMS συστημάτων για την εκπαίδευση στην ασφάλεια και στην προστασία. Επιπλέον, παρουσιάζεται η μεθοδολογία για το σχεδιασμό του εκπαιδευτικού υλικού. Ταυτόχρονα, στο κεφάλαιο έξι αναπτύσσεται όλη η παραπάνω μεθοδολογία για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών. Παράλληλα, αναφέρονται οι πιθανές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο σχολικό περιβάλλον. Έτσι, περνάμε στο έβδομο κεφάλαιο όπου γίνεται κατανοητό πώς όλα τα παραπάνω μπορούν να υποστηριχθούν από ένα ολοκληρωμένο LMS σύστημα που να συνδυάζει όλες τις προδιαγραφές. Γι’ αυτό το λόγο γίνεται αναφορά και στο PBL, δηλαδή στην εφαρμογή Problem Based Learning. Τέλος το όγδοο κεφάλαιο είναι ουσιαστικά μία συγκριτική παρουσίαση μεταξύ των LMS συστημάτων σε συνδυασμό με τα προτεινόμενα σχέδια αξιολόγησης.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13424
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2017-0082.pdf1.19 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.