Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13424
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΡοδόπουλος Ρωμανός
dc.date.accessioned2018-07-23T09:10:01Z-
dc.date.available2018-07-23T09:10:01Z-
dc.date.issued2017-5-9
dc.date.submitted2016-7-22
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13424-
dc.description.abstractΗ συγκεκριμένη εργασία επικεντρώνεται στην επιμόρφωση των εκπαιδευτικών που αφορά τα ατυχήματα στο σχολικό χώρο. Ειδικότερα, αυτή η διπλωματική ασχολείται με την εκπαίδευση των δασκάλων και των καθηγητών σε αυτόν τον τομέα μέσω των γνωστών συστημάτων διαχείρισης μάθησης ή Learning Management Systems. Στο πρώτο κεφάλαιο δίνεται ιδιαίτερη προσοχή στον όρο επιμόρφωση και το πόσο αναγκαία είναι σε όλους τους τομείς. Μεγαλύτερη σημασία δίνεται στην επιμόρφωση των ενηλίκων. Στο δεύτερο κεφάλαιο στοχεύουμε στα συστήματα υποστήριξης μάθησης και στις βασικές τους έννοιες. Έτσι, γίνεται αναφορά στα σύγχρονα και στα ασύγχρονα συστήματα εκπαίδευσης και στις κατηγορίες τους. Επιπρόσθετα, γίνεται εκτενής αναφορά στα συστήματα Διαχείρισης Περιεχομένου (CMS: Content Management System) με κυρίαρχα τα συστήματα διαχείρισης Εκπαιδευτικού Περιεχομένου (LCMS: Learning Course Management Systems). Συγκεντρωτικά, επιδιώκουμε μία αναλυτική σύγκριση των παραπάνω κατηγοριών συστημάτων. Ο πυρήνας της διπλωματικής όμως είναι το τρίτο κεφάλαιο όπου αναλύονται διεξοδικά τα συστήματα διαχείρισης μάθησης (LMS: Learning Management Systems) καθώς και τα πρότυπα και οι προδιαγραφές τους. Αφιερώνεται ξεχωριστό υπό-κεφάλαιο στα κριτήρια αξιολόγησης των συστημάτων και παρουσιάζονται οι πιο γνωστές εφαρμογές-πλατφόρμες. Στο τέταρτο κεφάλαιο περνάμε σε μία παρουσίαση των θεμάτων υγείας, ασφάλειας και προστασίας σε εργασιακούς χώρους και στο πέμπτο αναφερόμαστε στο σχεδιασμό και στην υλοποίηση LMS συστημάτων για την εκπαίδευση στην ασφάλεια και στην προστασία. Επιπλέον, παρουσιάζεται η μεθοδολογία για το σχεδιασμό του εκπαιδευτικού υλικού. Ταυτόχρονα, στο κεφάλαιο έξι αναπτύσσεται όλη η παραπάνω μεθοδολογία για την επιμόρφωση των εκπαιδευτικών στην αντιμετώπιση επειγόντων περιστατικών. Παράλληλα, αναφέρονται οι πιθανές καταστάσεις έκτακτης ανάγκης στο σχολικό περιβάλλον. Έτσι, περνάμε στο έβδομο κεφάλαιο όπου γίνεται κατανοητό πώς όλα τα παραπάνω μπορούν να υποστηριχθούν από ένα ολοκληρωμένο LMS σύστημα που να συνδυάζει όλες τις προδιαγραφές. Γι’ αυτό το λόγο γίνεται αναφορά και στο PBL, δηλαδή στην εφαρμογή Problem Based Learning. Τέλος το όγδοο κεφάλαιο είναι ουσιαστικά μία συγκριτική παρουσίαση μεταξύ των LMS συστημάτων σε συνδυασμό με τα προτεινόμενα σχέδια αξιολόγησης.
dc.languageGreek
dc.subjectεπιμόρφωση
dc.subjectεπείγοντα περιστατικά
dc.subjectσυστήματα διαχείρισης μάθησης
dc.subjectπλατφόρμα διαχείρισης μάθησης
dc.subjectmoodle
dc.subjectυγεία
dc.subjectασφάλεια
dc.subjectσύγκριση συστημάτων
dc.titleΑξιοποίηση Συστημάτων Διαχείρισης Μάθησης (lms) Για Την Επιμόρφωση Των Εκπαιδευτικών Στην Αντιμετώπιση Επειγόντων Περιστατικών
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages86
dc.contributor.supervisorΚουτσούρης Διονύσιος-Δημήτριος
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας & Τεχνολογίας Υλικών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2017-0082.pdf1.19 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.