Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13488
Τίτλος: Συλλογή Δεδομένων Κυκλοφορίας Με Αξιοποίηση Των Lte Δικτύων
Συγγραφείς: Σερέτης Αριστείδης
Κωττής Παναγιώτης
Λέξεις κλειδιά: κέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας
μέθοδοι συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων
ευφυή συστήματα μεταφορών
προσομοιωτής κυκλοφορίας aimsun
δίκτυα lte και v2x τύπος επικοινωνίας
διαστασιολόγηση συστήματος συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων
Ημερομηνία έκδοσης: 17-Ιου-2017
Περίληψη: Σκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η περιγραφή ενός συστήματος συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων, το οποίο αξιοποιεί τις υποδομές των δικτύων LTE. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η αρχιτεκτονική ενός τέτοιου συστήματος ενώ διαστασιολογείται και αξιολογείται για διάφορα κυκλοφοριακά σενάρια, τόσο με βάση τις τηλεπικοινωνιακές απαιτήσεις του όσο και με την ακρίβεια της κυκλοφοριακής εικόνας που παρέχει.Στο Κεφάλαιο 1 περιγράφεται η αρχιτεκτονική και ο τρόπος λειτουργίας ενός κέντρου διαχείρισης της κυκλοφορίας. Τονίζεται ιδιαίτερα η αναγκαιότητα πρόβλεψης της κυκλοφορίας και αναλύονται τα βασικά κυκλοφοριακά δεδομένα που το κέντρο διαχείρισης συλλέγει για το σκοπό αυτό.Στο Κεφάλαιο 2 αναλύονται οι συμβατικές τεχνολογίες καταγραφής κυκλοφοριακών δεδομένων και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα καθεμιάς. Πρόκειται για τεχνικές που βασίζονται στην εγκατάσταση αισθητήρων και συσκευών καταγραφής πλησίον του οδοστρώματος.Στο Κεφάλαιο 3 περιγράφονται οι νέες τεχνολογίες καταγραφής κυκλοφοριακών δεδομένων και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα καθεμιάς. Πρόκειται για τεχνικές που αξιοποιούν τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών.Στο Κεφάλαιο 4 χρησιμοποιείται ο προσομοιωτής AIMSUN για να διαπιστωθεί η ποιοτική σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο ποσοστό των δειγματοληπτούμενων οχημάτων και στη συχνότητα με την οποία λαμβάνονται κυκλοφοριακές μετρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, η Λεωφόρος Κηφισίας επιλέγεται ως περιοχή μελέτης, και για διάφορες τιμές του ποσοστού των δειγματοληπτούμενων οχημάτων και της συχνότητας δειγματοληψίας, υπολογίζεται η μέση ταχύτητα των οχημάτων σε συγκεκριμένα οδικά τμήματα της Λεωφόρου. Τέλος, η ακρίβεια αυτών των μετρήσεων αντιπαραβάλλεται με μετρήσεις που έχουν συγκεντρωθεί από φωρατές εντός των αντίστοιχων οδικών τμημάτων.Στο Κεφάλαιο 5 περιγράφεται συνοπτικά η τεχνολογία LTE και αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο ένα σύστημα συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα LTE δίκτυο. Γίνεται, επίσης, λόγος για τις διάφορες τεχνικές υπολογισμού της θέσης ενός οχήματος που παρέχει ένα δίκτυο τεχνολογίας LTE.Τέλος, το Κεφάλαιο 6 γενικεύει τα αποτελέσματα του Κεφαλαίου 4 και καταλήγει σε συμπεράσματα για τις τηλεπικοινωνιακές απαιτήσεις και την αρχιτεκτονική του συστήματος συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13488
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2017-0146.pdf3.94 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.