Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣερέτης Αριστείδης
dc.date.accessioned2018-07-23T09:13:41Z-
dc.date.available2018-07-23T09:13:41Z-
dc.date.issued2017-7-17
dc.date.submitted2017-7-17
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13488-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας διπλωματικής είναι η περιγραφή ενός συστήματος συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων, το οποίο αξιοποιεί τις υποδομές των δικτύων LTE. Πιο συγκεκριμένα, αναλύεται η αρχιτεκτονική ενός τέτοιου συστήματος ενώ διαστασιολογείται και αξιολογείται για διάφορα κυκλοφοριακά σενάρια, τόσο με βάση τις τηλεπικοινωνιακές απαιτήσεις του όσο και με την ακρίβεια της κυκλοφοριακής εικόνας που παρέχει.Στο Κεφάλαιο 1 περιγράφεται η αρχιτεκτονική και ο τρόπος λειτουργίας ενός κέντρου διαχείρισης της κυκλοφορίας. Τονίζεται ιδιαίτερα η αναγκαιότητα πρόβλεψης της κυκλοφορίας και αναλύονται τα βασικά κυκλοφοριακά δεδομένα που το κέντρο διαχείρισης συλλέγει για το σκοπό αυτό.Στο Κεφάλαιο 2 αναλύονται οι συμβατικές τεχνολογίες καταγραφής κυκλοφοριακών δεδομένων και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα καθεμιάς. Πρόκειται για τεχνικές που βασίζονται στην εγκατάσταση αισθητήρων και συσκευών καταγραφής πλησίον του οδοστρώματος.Στο Κεφάλαιο 3 περιγράφονται οι νέες τεχνολογίες καταγραφής κυκλοφοριακών δεδομένων και παρουσιάζονται τα πλεονεκτήματα και μειονεκτήματα καθεμιάς. Πρόκειται για τεχνικές που αξιοποιούν τεχνολογίες πληροφορικής και επικοινωνιών.Στο Κεφάλαιο 4 χρησιμοποιείται ο προσομοιωτής AIMSUN για να διαπιστωθεί η ποιοτική σχέση που υπάρχει ανάμεσα στο ποσοστό των δειγματοληπτούμενων οχημάτων και στη συχνότητα με την οποία λαμβάνονται κυκλοφοριακές μετρήσεις. Πιο συγκεκριμένα, η Λεωφόρος Κηφισίας επιλέγεται ως περιοχή μελέτης, και για διάφορες τιμές του ποσοστού των δειγματοληπτούμενων οχημάτων και της συχνότητας δειγματοληψίας, υπολογίζεται η μέση ταχύτητα των οχημάτων σε συγκεκριμένα οδικά τμήματα της Λεωφόρου. Τέλος, η ακρίβεια αυτών των μετρήσεων αντιπαραβάλλεται με μετρήσεις που έχουν συγκεντρωθεί από φωρατές εντός των αντίστοιχων οδικών τμημάτων.Στο Κεφάλαιο 5 περιγράφεται συνοπτικά η τεχνολογία LTE και αναλύεται ο τρόπος με τον οποίο ένα σύστημα συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων μπορεί να ενσωματωθεί σε ένα LTE δίκτυο. Γίνεται, επίσης, λόγος για τις διάφορες τεχνικές υπολογισμού της θέσης ενός οχήματος που παρέχει ένα δίκτυο τεχνολογίας LTE.Τέλος, το Κεφάλαιο 6 γενικεύει τα αποτελέσματα του Κεφαλαίου 4 και καταλήγει σε συμπεράσματα για τις τηλεπικοινωνιακές απαιτήσεις και την αρχιτεκτονική του συστήματος συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων.
dc.languageGreek
dc.subjectκέντρο διαχείρισης κυκλοφορίας
dc.subjectμέθοδοι συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων
dc.subjectευφυή συστήματα μεταφορών
dc.subjectπροσομοιωτής κυκλοφορίας aimsun
dc.subjectδίκτυα lte και v2x τύπος επικοινωνίας
dc.subjectδιαστασιολόγηση συστήματος συλλογής κυκλοφοριακών δεδομένων
dc.titleΣυλλογή Δεδομένων Κυκλοφορίας Με Αξιοποίηση Των Lte Δικτύων
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages109
dc.contributor.supervisorΚωττής Παναγιώτης
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας & Τεχνολογίας Υλικών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2017-0146.pdf3.94 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.