Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13509
Τίτλος: Ανίχνευση Των Τάσεων Της Αγοράς Από Διαδικτυακές Πηγές Και Κοινωνικά Μέσα Για Ένα Συγκεκριμένο Κλάδο
Συγγραφείς: Παναγιωτοπούλου Νεφέλη
Ασκούνης Δημήτριος
Λέξεις κλειδιά: τάσεις
τάσεις αγοράς
ανίχνευση τάσεων
εξόρυξη δεδομένων
επιχειρηματική ευφυΐα
κατασκευή παιχνιδιών
βιομηχανία παιχνιδιών
Ημερομηνία έκδοσης: 24-Ιου-2017
Περίληψη: Στο πλαίσιο της παρούσας διπλωματικής εργασίας, μελετάται η τεχνoλογική πρόοδος στον χώρο της ανίχνευσης τάσεων στα κοινωνικά μέσα και τον ιστό. Σαν αποτέλεσμα, προτείνεται μια μεθοδολογία για την ανίχνευση των τάσεων της αγοράς για ένα συγκεκριμένο κλάδο - εν προκειμένω, αυτόν της βιομηχανιίας κατασκευής παιχνιδιών. Μετά την πραγματοποίηση μελέτης της σχετικής βιβλιογραφίας, επιλέγεται ο κατάλληλος συνδυασμός σύγχρονων τεχνικών για τον εντοπισμό των τάσεων της αγοράς στο συγκεκριμένο κλάδο μέσα από τα κοινωνικά δίκτυα και άλλες διαδικτυακές πηγές. Από το συνδυασμό των τεχνικών θα μπορεί να σχεδιαστεί ένα ολοκληρωμένο σύστημα ανίχνευσης τάσεων, το οποίο μπορεί να χρησιμεύσει σαν ένα εργαλείο επιχειρηματικής ευφυΐας στα χέρια μια εταιρίας αυτού του τομέα για την αναγνώριση πιθανών «κενών» ή ευκαιριών της εξεταζόμενης αγοράς, προς τα οποία μπορεί να προσανατολιστεί. Η έρευνα αγοράς και προτιμήσεων καταναλωτή εξετάζεται αριχικά σε θεωρητικό επίπεδο, από τη σκοπιά του κλάδου του μάρκετινγκ. Επίσης, δίνεται μια γενική εικόνα για τις σύγχρονες κατευθύνσεις στον τομέα της έρευνας αγοράς. Στη συνέχεια, μελετάται η ανίχνευση των τάσεων της αγοράς από διαδικτυακές πηγές από τεχνική σκοπιά και γίνεται αναφορά στα βασικά σημεία του γενικότερου τεχνικού υπόβαθρου που απαιτείται για την κατανόηση του ερευνητικού αντικειμένου και τη συμβολή σε αυτό (Επιχειρηματική Ευφυΐα, Εξόρυξη Δεδομένων, Μεγάλα Δεδομένα). Τέλος, γίνεται βιβλιογραφική επισκόπηση των μεθόδων που αφορούν το θέμα μας, δηλαδή την κατασκευή συστημάτων Επιχειρηματικής Ευφυΐας βασισμένων σε μεθόδους Εξόρυξης Δεδομένων, ειδικά όμως για την ανίχνευση των τάσεων της αγοράς. Για τους σκοπούς της έρευνας, συγκεντρώθηκαν πάνω από 50 μεθοδολογίες, 22 εκ των οποίων τα χαρακτηριστικά αποτυπώθηκαν στον σχετικό πίνακα στο παράρτημα της εργασίας. Το δείγμα αυτό θεωρείται αντιπροσωπευτικό του συνόλου. Τα αποτελέσματα της έρευνας συγκεντρώνονται σε δύο άξονες. Πρώτον, γίνεται μια κατηγοριοποίηση των μεθοδολογιών και των βημάτων που ακολουθούν, καθώς και των τεχνικών που χρησιμοποιούνται. Δεύτερον, στο τελευταίο μέρος της εργασίας εξετάζεται κατά πόσο είναι χρήσιμη η εξόρυξη δεδομένων από τα κοινωνικά δίκτυα και το διαδίκτυο για τον συγκεκριμένο κλάδο, και προτείνεται ένα ολοκληρωμένο σύστημα ανίχνευσης των τάσεων της αγοράς από τις πηγές αυτές για το συγκεκριμένο κλάδο.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13509
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2017-0167.pdf3.47 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.