Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13714
Title: Μελετη Σκοπιμοτητας Για Εξοικονομηση Ενεργειας Στο Δικτυο Φωτισμου Της Λεωφορου Μεσογειων
Authors: Λιούκας Κωνσταντίνος
Ταλιούρας Δημήτριος
Τοπαλής Φραγκίσκος
Keywords: φωτισμος δρομων
led
εξοικονομηση ενεργειας
προτυπο οδοφωτισμου
προσαρμοστικος φωτισμος
dimming
τηλεδιαχειριση
συστημα κεντρικης διαχειρισης
πρωτοκολλα επικοινωνιας
πρωτοκολλα ελεγχου
ελεγχος φωτισμου
εποπτεια φωτισμου
Issue Date: 15-Mar-2018
Abstract: Στοχος της παρουσας εργασιας ειναι η εξερευνηση της χρησιμοτητας της αναβαθμισης ενος δικτυου οδοφωτισμου απο εγκατασταση φωτιστικων υψηλης πιεσης νατριου (HPS) σε συγχρονων φωτιστικων φωτοεκπεμπουσων διοδων (LED). Στο πλαισιο αυτης της ερευνας παρουσιαζονται οι βασικες αρχες του οδοφωτισμου και πραγματοποιειται μελετη σκοπιμοτητας εξοικονομησης ενεργειας στην λεωφορο Μεσογειων με την εφαρμογη προγραμματος προσαρμοστικου φωτισμου και συστηματος τηλεδιαχειρισης.Στο 1ο Κεφαλαιο γινεται μια εισαγωγη σε βασικες εννοιες του φωτισμου, του μηχανισμου ορασης και των θεμελιωδων φωτοτεχνικων μεγεθων, ενω αναλυονται οι βασικες αρχες λειτουργιας των υπο εξεταση φωτεινων πηγων υψηλης πιεσης νατριου (HPS) και φωτοεκπεμπουσων διοδων (LED) καθως και τα βασικα πλεονεκτηματα και μειονεκτηματα τους.Στο 2ο Κεφαλαιο τεκμηριωνεται η αναγκη και η σημασια του οδοφωτισμου, ενω παρουσιαζονται οι βασικες αρχες του, οπως αυτες καθοριζονται απο το νεο προτυπο οδοφωτισμου, EN 13201, και την Τεχνικη Οδηγια του Τεχνικου Επιμελητηριου Ελλαδος (ΤΟΤΕΕ). Ιδιαιτερη εμφαση δινεται στις δυνατοτητες προσαρμοστικου φωτισμου που εισαγονται στον οδοφωτισμο με την εφαρμογη συγχρονων τεχνολογιων και κεντρικου συστηματος διαχειρισης.Στο 3ο Κεφαλαιο αναλυονται οι τεχνολογιες οδηγησης, ελεγχου και επικοινωνιας του ηλεκτρονικου εξοπλισμου της τεχνολογιας LED, επισημαινοντας τις δυνατοτητες που προσφερουν για πληρη ελεγχο και εποπτεια ενος αναβαθμισμενου δικτυου φωτισμου.Στο 4ο Κεφαλαιο παρουσιαζεται η κεντρικη πολιτικη σε ευρωπαικο και παγκοσμιο επιπεδο για την εξοικονομηση ενεργειας και την αυξηση ενεργειακης αποδοσης ως βασικος αξονας των προσπαθειων αναβαθμισης των δικτυων οδοφωτισμου σε συνδυασμο με τους βασικους χρηματοδοτικους μηχανισμους τετοιων δρασεων.Στο 5ο Κεφαλαιο πραγματοποιειται η μελετη σκοπιμοτητας εξοικονομησης ενεργειας στο δικτυο οδοφωτισμου της λεωφορου Μεσογειων με προσομοιωτικη μελετη του φωτοτεχνικου αποτελεσματος και οικονομοτεχνικους υπολογισμους αναλυσης της εξοικονομησης ενεργειας και κοστους καθως και διερευνηση της βιωσιμοτητας της επενδυσης αυτης.Τελος, στο 6ο Κεφαλαιο συνοψιζονται τα συμπερασματα απο την παρουσα εργασια και τιθενται ερωτηματα και προβληματισμοι για περαιτερω διερευνηση τοσο για τις δυνατοτητες αναπτυξης ενος συστηματος οδοφωτισμου οσο και για την ενσωματωση του σε ενα ευρυτερο ενεργειακο δικτυο ευφυους πολης.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/13714
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2018-0042.pdf194.09 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.