Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14117
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΚανελλη Αθηνα
dc.date.accessioned2018-07-23T14:28:06Z-
dc.date.available2018-07-23T14:28:06Z-
dc.date.issued2004-9-13
dc.date.submitted2004-12-27
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14117-
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, οι εφαρμογές που υποστηρίζουν οι δορυφόροι έχουν πολλαπλασιασθεί. Οι επικοινωνιακοί δορυφόροι, όπως ο Hellas Sat, μετάγουν με αποδοτικό τρόπο ραδιοσήματα ανάμεσα σε σημεία του εδάφους και οι χρήστες τους διαθέτουν μία ευρεία ποικιλία τηλεπικοινωνιακών εφαρμογών, ανεξάρτητα με το αν βρίσκονται στο έδαφος, στη θάλασσα ή στον αέρα. Η υλοποίηση αυτών των εφαρμογών οδήγησε στην ανάγκη για αύξηση του διατιθέμενου εύρους ζώνης, που είναι η απαραίτητη προϋπόθεση ώστε οι δορυφορικές επικοινωνίες να συμμετέχουν ισότιμα στη λεγόμενη ενοποίηση των υπηρεσιών. Έτσι, αρχικά η ζώνη Ku και, στη συνέχεια, η Ka έγιναν περισσότερο ελκυστικές για τα σύγχρονα εμπορικά δορυφορικά συστήματαΣτις μέρες μας, πραγματοποιούνται πολλές μελέτες γύρω από την εφαρμογή και την υλοποίηση ευρυζωνικών αεροπορικών επικοινωνιών (Air Communications, AirCom) αφού τα αεροπλάνα φαίνεται να είναι τα τελευταία εναπομείναντα μέσα, στα οποία η κινητή τηλεφωνία και η πρόσβαση στο Διαδίκτυο δεν είναι εφικτέςΣτα πλαίσια μιας τέτοιας μελέτης σχεδιάστηκε στο Εργαστήριο Μικροκυμάτων και Οπτικών Ινών του Εθνικού Μετσόβιου Πολυτεχνείου μία αεροπορική στοιχειοκεραία διπλής ζώνης και διπλής γραμμικής πόλωσης ζώνης Ku και φασικής σύνθεσης, που θα χρησιμοποιηθεί για την εκπομπή και λήψη σήματος από αεροπλάνο σε δορυφόρο και αντίστροφα σε συχνότητες άνω των 10GHz.Στην παρούσα εργασία αναλύεται η δορυφορική ζεύξη αεροπλάνου, που κινείται στην περιοχή της Ευρώπης και το οποίο φερει την αεροπορικη στοιχειοκεραία στην οποία αναφερθήκαμε στην προηγούμενη παράγραφο, με το δορυφόρο Hellas Sat και υπολογίζεται το link budget. Σημειώνουμε οτί κυρίαρχος παράγοντας αποσβέσεων στη ζεύξη αυτή είναι η απόσβεση λόγω βροχής, που επηρεάζει τη διαθεσιμότητα και αξιοπιστία του συστήματος.
dc.languageGreek
dc.subjectδορυφορικές επικοινωνίες
dc.subjectευρυζωνικές αεροπορικές επικοινωνίες
dc.subjectενοποιημένες υπηρεσίες
dc.subjectεύρος ζώνης
dc.subjectκεραία φασικής σύνθεσης
dc.subjectαπόσβεση λόγω βροχής
dc.subjectλογαριθμοκανονική κατανομή
dc.subjectισοζύγιο ισχύος
dc.subjectανω και κάτω ζεύξη
dc.subjectσηματοθορυβικός λόγος.
dc.titleΑναλυση Και Σχεδιαση Ζευξης Μικροταινιακης Κεραιας Αεροσκαφους Με Δορυφορο Hellas Sat
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages118
dc.contributor.supervisorΟυζούνογλου Νικόλαος
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας & Τεχνολογίας Υλικών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2004-0159.doc3.61 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.