Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14135
Τίτλος: Αναπτυξη Συστήματος Διαχείρισης Μηνυμάτων Για Εφαρμογές Έξυπνων Αυτοκινήτων
Συγγραφείς: Αναστασία Α. Μπολοβίνου
Ουζούνογλου Νικόλαος
Λέξεις κλειδιά: προσαρμοστικό σύστημα αλληλεπίδρασης ανθρώπου μηχανής
ανθρωποκεντρική σχεδίαση
οδικό σενάριο
φόρτος εργασίας του οδηγού
προηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού
εφαρμογές τηλεματικής
στρατηγική διαχείρισης πληροφορίας
κύκλος ελέγχου προτεραιοτήτων.
Ημερομηνία έκδοσης: 13-Οκτ-2004
Περίληψη: Ο σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η σχεδίαση και ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης μηνυμάτων για την ελεγχόμενη πληροφόρηση του οδηγού στο αυτοκίνητο. Το σύστημα αυτό ανήκει στην κατηγορία των συστημάτων αλληλεπίδρασης ανθρώπου- μηχανής για εφαρμογές έξυπνων αυτοκινήτων και διαχειρίζεται τις εξής συναρτήσεις:(1) επιβεβλημένες παραδοσιακές πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος (ταχύμετρο, στροφόμετρο, ενδείξεις οργάνων κτλ.), (2) πληροφορίες από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού (προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης κτλ.) και (3) πληροφορίες από τα συστήματα τηλεματικής (σύστημα πλοήγησης, κινητό τηλέφωνο). Οι πληροφορίες από όλες αυτές τις συναρτήσεις κατευθύνονται προς τον οδηγό συναρτήσει των οδικών συνθηκών (πολυπλοκότητα οδικού σεναρίου) και του φόρτου εργασίας (διαθεσιμότητα) του οδηγού, χάρη σε ένα σύστημα βασισμένο σε κανόνες που υλοποιεί έναν αλγόριθμο προτεραιοτήτων. Το σύστημα αυτό (Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου Προσαρμοστικού Συστήματος) επιλέγει σε πραγματικό χρόνο, εάν, πότε και υπό ποια μορφή θα μεταδοθεί στον οδηγό κάθε εισερχόμενο μήνυμα καθώς και πώς θα αποφευχθεί ενδεχόμενη παρεμβολή πληροφοριών από ταυτόχρονα ενεργοποιημένα μηνύματα, αξιοποιώντας νεωτερικά, ευέλικτα συστήματα διεπαφών. Ο θετικός αντίκτυπος μιας τέτοιας προσπάθειας στο ζητούμενο της οδικής ασφάλειας, γίνεται εμφανής εάν ο αλγόριθμος καταφέρει να εμποδίσει την υπερφόρτωση του οδηγού από τα ποικίλα μηνύματα πληροφόρησης, μέσω ενός κεντρικού συστήματος ελέγχου όλων των συστημάτων που διαθέτει το αυτοκίνητο, και συνακόλουθα να μειώσει το φόρτο εργασίας του οδηγού, όσον αφορά το πρωτεύον έργο της οδήγησης, αξιοποιώντας τα συστήματα εκτίμησης οδικού σεναρίου.Τα συστήματα διεπαφών που αναπτύχθηκαν αφορούν οπτική και ακουστική μετάδοση πληροφορίας και φιλοξενούνται σε ένα ταμπλό πληροφόρησης το οποίο σχεδιάστηκε σε προγραμματιστική πλατφόρμα Visual Studio.NET σε C++ , με τη χρήση των βιβλιοθηκών της OpenGL και DirectX.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14135
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2004-0177.doc9.21 MBMicrosoft WordΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.