Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14135
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑναστασία Α. Μπολοβίνου
dc.date.accessioned2018-07-23T14:28:36Z-
dc.date.available2018-07-23T14:28:36Z-
dc.date.issued2004-10-13
dc.date.submitted2004-12-4
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14135-
dc.description.abstractΟ σκοπός της διπλωματικής εργασίας ήταν η σχεδίαση και ανάπτυξη συστήματος διαχείρισης μηνυμάτων για την ελεγχόμενη πληροφόρηση του οδηγού στο αυτοκίνητο. Το σύστημα αυτό ανήκει στην κατηγορία των συστημάτων αλληλεπίδρασης ανθρώπου- μηχανής για εφαρμογές έξυπνων αυτοκινήτων και διαχειρίζεται τις εξής συναρτήσεις:(1) επιβεβλημένες παραδοσιακές πληροφορίες για την κατάσταση του οχήματος (ταχύμετρο, στροφόμετρο, ενδείξεις οργάνων κτλ.), (2) πληροφορίες από τα προηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού (προειδοποίηση εμπρόσθιας σύγκρουσης κτλ.) και (3) πληροφορίες από τα συστήματα τηλεματικής (σύστημα πλοήγησης, κινητό τηλέφωνο). Οι πληροφορίες από όλες αυτές τις συναρτήσεις κατευθύνονται προς τον οδηγό συναρτήσει των οδικών συνθηκών (πολυπλοκότητα οδικού σεναρίου) και του φόρτου εργασίας (διαθεσιμότητα) του οδηγού, χάρη σε ένα σύστημα βασισμένο σε κανόνες που υλοποιεί έναν αλγόριθμο προτεραιοτήτων. Το σύστημα αυτό (Ηλεκτρονική Μονάδα Ελέγχου Προσαρμοστικού Συστήματος) επιλέγει σε πραγματικό χρόνο, εάν, πότε και υπό ποια μορφή θα μεταδοθεί στον οδηγό κάθε εισερχόμενο μήνυμα καθώς και πώς θα αποφευχθεί ενδεχόμενη παρεμβολή πληροφοριών από ταυτόχρονα ενεργοποιημένα μηνύματα, αξιοποιώντας νεωτερικά, ευέλικτα συστήματα διεπαφών. Ο θετικός αντίκτυπος μιας τέτοιας προσπάθειας στο ζητούμενο της οδικής ασφάλειας, γίνεται εμφανής εάν ο αλγόριθμος καταφέρει να εμποδίσει την υπερφόρτωση του οδηγού από τα ποικίλα μηνύματα πληροφόρησης, μέσω ενός κεντρικού συστήματος ελέγχου όλων των συστημάτων που διαθέτει το αυτοκίνητο, και συνακόλουθα να μειώσει το φόρτο εργασίας του οδηγού, όσον αφορά το πρωτεύον έργο της οδήγησης, αξιοποιώντας τα συστήματα εκτίμησης οδικού σεναρίου.Τα συστήματα διεπαφών που αναπτύχθηκαν αφορούν οπτική και ακουστική μετάδοση πληροφορίας και φιλοξενούνται σε ένα ταμπλό πληροφόρησης το οποίο σχεδιάστηκε σε προγραμματιστική πλατφόρμα Visual Studio.NET σε C++ , με τη χρήση των βιβλιοθηκών της OpenGL και DirectX.
dc.languageGreek
dc.subjectπροσαρμοστικό σύστημα αλληλεπίδρασης ανθρώπου μηχανής
dc.subjectανθρωποκεντρική σχεδίαση
dc.subjectοδικό σενάριο
dc.subjectφόρτος εργασίας του οδηγού
dc.subjectπροηγμένα συστήματα υποστήριξης του οδηγού
dc.subjectεφαρμογές τηλεματικής
dc.subjectστρατηγική διαχείρισης πληροφορίας
dc.subjectκύκλος ελέγχου προτεραιοτήτων.
dc.titleΑναπτυξη Συστήματος Διαχείρισης Μηνυμάτων Για Εφαρμογές Έξυπνων Αυτοκινήτων
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages84
dc.contributor.supervisorΟυζούνογλου Νικόλαος
dc.departmentΤομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας & Τεχνολογίας Υλικών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2004-0177.doc9.21 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.