Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14455
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣτεργιου Αθανασιος
dc.contributor.authorΤσιωνης Κωνσταντινος
dc.date.accessioned2018-07-23T14:40:11Z-
dc.date.available2018-07-23T14:40:11Z-
dc.date.issued2005-11-2
dc.date.submitted2005-12-29
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14455-
dc.description.abstractΗ παρούσα διπλωματική εργασία αποσκοπεί στην παρουσίαση των εικονικών επιχειρήσεων μέσα από το πρίσμα των επιχειρηματικών παιγνίων. Γίνεται μια μελέτη πάνω σε ένα θέμα το οποίο χρίζει ιδιαίτερης προσοχής, τόσο από τη πλευρά της εκπαιδευτικής κοινότητας όσο και από το σύνολο του επιχειρηματικού κόσμου.Σε πρώτη φάση παρουσιάζουμε κάποια ιστορικά στοιχεία, μέσα από τα οποία διαφαίνεται η τάση και η εξέλιξη των εικονικών επιχειρήσεων την τελευταία πεντηκονταετία. Παραθέτουμε εν συντομία τους λόγους για τους οποίους στρέψαμε το ενδιαφέρον μας προς το συγκεκριμένο αντικείμενο, καθώς και ορισμένες δυσκολίες που προέκυψαν κατά τη διάρκεια της ενασχόλησής μας με το θέμα.Εν συνεχεία, κάνουμε ένα διαχωρισμό ανάμεσα στις εικονικές επιχειρήσεις για εμπορικούς και για εκπαιδευτικούς σκοπούς. Αφού περιγράψουμε εν συντομία τις πρώτες (ηλεκτρονικό εμπόριο, ηλεκτρονικό επιχειρείν, ηλεκτρονικά καταστήματα), αναλύουμε διεξοδικά στις δεύτερες στο υπόλοιπο της αναφοράς μας.Έπειτα εκθέτουμε την κατάσταση του παρόντος επιχειρηματικού περιβάλλοντος, σχολιάζοντας τις σπουδαιότερες πτυχές του όπως την κοινωνία της γνώσης, τη διαδικασία λήψης αποφάσεων και τις οργανωτικές του δομές. Αυτό αποτελεί και το κατάλληλο προοίμιο του επόμενου κεφαλαίου, στο οποίο μελετάμε ενδελεχώς τον τρόπο προσέγγισης των επιχειρηματικών παιγνίων (μοντέλα, τρόποι υλοποίησης, εγκυρότητα).Ένα μεγάλο τμήμα της εργασίας μας ασχολείται με τη σχέση ανάμεσα στις εικονικές επιχειρήσεις και τη δευτεροβάθμια και τριτοβάθμια εκπαίδευση στη χώρα μας. Υπογραμμίζουμε την αναγκαιότητα της τόνωσης της επιχειρηματικότητας στον εκπαιδευτικό τομέα και παρουσιάζουμε συγκεκριμένα παραδείγματα από τον ελλαδικό χώρο: το Πανεπιστήμιο Πειραιά, το Πανεπιστήμιο Μακεδονίας και τη Σιβιτανίδειο Σχολή. Τέλος, κάνουμε μια περιεκτική αλλά σημαντική αναφορά στις μεθόδους σχεδίασης των εικονικών επιχειρήσεων στα επιχειρηματικά παίγνια, παρουσιάζοντας μια ευρέως διαδεδομένη μεθοδολογία με τον τίτλο "rock pool". Κλείνουμε τη διπλωματική μας εργασία με χρήσιμα συμπεράσματα και τις προσωπικές μας εκτιμήσεις αναφορικά με το μέλλον των εικονικών επιχειρήσεων στη χώρα μας σαν εκπαιδευτικό εργαλείο.
dc.languageGreek
dc.subjectπροσομοίωση
dc.subjectπαίγνιο επιχειρήσεων
dc.subjectεικονική επιχείρηση
dc.subjectεπιχειρηματικό περιβάλλον
dc.subjectηλεκτρονικό εμπόριο
dc.subjectηλεκτρονικό επιχειρείν
dc.subjectμοντέλα προσομοίωσης
dc.subjectεγκυρότητα
dc.subjectεπιχειρηματικότητα
dc.subjectσχεδίαση λογισμικού
dc.titleΧρηση Εικονικων Επιχειρησεων Για Εκπαιδευτικους Σκοπους
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages113
dc.contributor.supervisorΑσκούνης Δημήτριος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων & Συστημάτων Αποφάσεων
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2005-0244.doc955.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.