Please use this identifier to cite or link to this item:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14485
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Αριστείδης Ν. Κιτσίνης | |
dc.contributor.author | Χρήστος Β. Μάντζαρης | |
dc.date.accessioned | 2018-07-23T14:41:40Z | - |
dc.date.available | 2018-07-23T14:41:40Z | - |
dc.date.issued | 2006-1-19 | |
dc.date.submitted | 2006-12-16 | |
dc.identifier.uri | http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14485 | - |
dc.description.abstract | Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη ενός ασύρματου συστήματος για τη διευκόλυνση της κίνησης των οχημάτων του ΕΚΑΒ σε συνθήκες κυκλοφοριακής συμφόρησης. Συγκεκριμένα, σε κάθε όχημα του ΕΚΑΒ υπάρχει ένας πομπός, ο οποίος ενεργοποιείται ταυτόχρονα με τη σειρήνα και το φάρο, κάθε φορά που υπάρχει κλήση για βοήθεια. Ο πομπός αυτός εκπέμπει ένα χαρακτηριστικό σήμα, το οποίο μπορεί να αναγνωριστεί από κατάλληλους δέκτες, οι οποίοι είναι τοποθετημένοι σε όλα τα υπόλοιπα οχήματα. Στο δέκτη υπάρχει ενδεικτική λυχνία (LED) η οποία ενημερώνει τον εκάστοτε οδηγό για την επικείμενη άφιξη του ασθενοφόρου. Έτσι δίνεται η δυνατότητα στο όχημα του ΕΚΑΒ, να κινείται γρηγορότερα και ασφαλέστερα, καθώς οι οδηγοί των προπορευόμενων οχημάτων μπορούν να αντιληφθούν έγκαιρα τον ερχομό του ασθενοφόρου και να μετακινηθούν στη δεξιά μεριά του δρόμου, παραχωρώντας του προτεραιότητα. Η ανάπτυξη του συστήματος πραγματοποιήθηκε στην ISM band και συγκεκριμένα στη ζώνη συχνοτήτων κοντά στα 2,4GHz. Τα βασικά στάδια ανάπτυξης ήταν τέσσερα. Κατά το πρώτο στάδιο, καθορίζονται τα χαρακτηριστικά του πομπού και αναπτύσσεται το αντίστοιχο κύκλωμα. Στο δεύτερο στάδιο, ακολουθείται η ίδια διαδικασία, αυτή τη φορά για το κύκλωμα του δέκτη. Κατά το τρίτο στάδιο ανάπτυξης, πραγματοποιείται ένας πρώτος επιτυχής έλεγχος επικοινωνίας των δύο κυκλωμάτων στο εργαστήριο. Τέλος, κατά το τέταρτο στάδιο ανάπτυξης, το όλο σύστημα, με τον πομπό και το δέκτη τοποθετημένους σε οχήματα, ελέγχεται υπό πραγματικές συνθήκες, δηλαδή στο δρόμο, και παρατίθενται τα αποτελέσματα και τα συμπεράσματα του ελέγχου αυτού. | |
dc.language | Greek | |
dc.subject | ασύρματο σύστημα | |
dc.subject | εκαβ | |
dc.subject | πομπός | |
dc.subject | δέκτης | |
dc.subject | ism band | |
dc.subject | ζώνη συχνοτήτων 2.4ghz | |
dc.subject | κατασκευή | |
dc.title | Ασύρματο Δίκτυο Ελέγχου Κυκλοφορίας Οχημάτων Εκαβ | |
dc.type | Diploma Thesis | |
dc.description.pages | 88 | |
dc.contributor.supervisor | Κωνσταντίνου Φίλιππος | |
dc.department | Τομέας Συστημάτων Μετάδοσης Πληροφορίας & Τεχνολογίας Υλικών | |
dc.organization | ΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
Appears in Collections: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
DT2006-0001.doc | 15.97 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.