Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14581
Τίτλος: Μελέτη Φωτισμού Λίθινης Σιδηροδρομικής Γέφυρας Στο Μάναρη Αρκαδίας
Συγγραφείς: Κανακάκη Μυρτώ
Τοπαλής Φραγκίσκος
Λέξεις κλειδιά: σχεδιασμός
τοποθέτηση εξοπλισμού
προτεινόμενη ένταση φωτισμού
πολικό διάγραμμα
προσομοίωση φωτισμού
επιφάνεια μέτρησης
ηλεκτρολογική μελέτη
ηλεκτρολογικός πίνακας
καλώδια
ασφάλειες.
Ημερομηνία έκδοσης: 14-Ιου-2006
Περίληψη: Ο σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η μελέτη φωτισμού καθώς και η ηλεκτρολογική μελέτη της μεγαλύτερης λίθινης σιδηροδρομικής γέφυρας της Ελλάδας και του σιδηροδρομικού σταθμού πλησίον αυτής. Η εν λόγω γέφυρα έχει μήκος εξωτερικού τόξου 118 μέτρα και αποτελείται από οκτώ τόξα μήκους 12.5 μέτρα. Για την φωτοτεχνική μελέτη χρησιμοποιήθηκε το λογισμικό RELUX Professional 2005. Το εν λόγω λογισμικό είναι κατάλληλο για μελέτες φωτισμού εξωτερικών χώρων και δίνει την δυνατότητα στο χρήστη να σχεδιάζει και να εισάγει ψηφιακά επιφάνειες για προσομοίωση φωτισμού. Περιλαμβάνει επίσης βάση φωτιστικών σωμάτων από 60 κατασκευαστές. Συγκεκριμένα λοιπόν στην εν λόγω μελέτη, έπειτα από τον ψηφιακό τρισδιάστατο σχεδιασμό της γέφυρας και του σταθμού στο RELUX, ακολούθησε η επιλογή και τοποθέτηση των φωτιστικών σωμάτων. Στο εσωτερικό των τόξων της γέφυρας, τοποθετήθηκαν δύο φωτιστικά λευκού φωτός και ανοιχτής δέσμης. Επιπλέον ο λαμπτήρας εκκένωσης τους ήταν λαμπτήρας αλογονιδίων μεταλλικών ατμών (CDM: Ceramic Discharge Metal halide) κατάλληλος για τον φωτισμό πέτρας. Τα φωτιστικά αυτά ήταν επίσης ιδανικά για αρχιτεκτονικό φωτισμό. Για το εξωτερικό των τόξων, χρησιμοποιήθηκαν φωτιστικά λευκού φωτός και πολύ κλειστής δέσμης. Ο λαμπτήρας εκκένωσης τους ήταν επίσης CDM (Ceramic Discharge Metal halide). Τα φωτιστικά αυτά ήταν κατάλληλα για γλυπτά και ανάγλυφες επιφάνειες. Σε ότι αφορά την φωτοτεχνική μελέτη του σταθμού, στην μία όψη του χρησιμοποιήθηκαν τέσσερα φωτιστικά θερμού λευκού φωτός (2700ο Κ) με ανοιχτή δέσμη και στην άλλη δύο φωτιστικά επίσης θερμού λευκού φωτός (3000ο Κ) με κλειστή δέσμη. Και τα δύο είδη φωτιστικών ήταν κατάλληλα για εξωτερικό φωτισμό κτιρίων.Στην συνέχεια λοιπόν εκπονήθηκε προσομοίωση φωτισμού στο RELUX η οποία έδωσε την δυνατότητα μιας εποπτικής εικόνας τόσο της γέφυρας όσο και του σταθμού. Επιπλέον ορίσθηκαν στο εν λόγω λογισμικό επιφάνειες μέτρησης της έντασης φωτισμού στη γέφυρα και στον σταθμό, προκειμένου να μετρηθεί και τεχνικά το αποτέλεσμα της μελέτης και να συγκριθεί με επιθυμητές θεωρητικές τιμές οι οποίες συναντιόνται στην βιβλιογραφία. Τέλος, εκπονήθηκε η ηλεκτρολογική μελέτη γέφυρας και σταθμού, λαμβάνοντας υπ’ όψη όχι μόνο τα ρεύματα που διαρρέουν τους αγωγούς αλλά και την πιθανή πτώση τάσεως που προκαλούν τα φωτιστικά.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14581
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2006-0099.pdf5.01 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.