Please use this identifier to cite or link to this item:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14650
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Βαζιμα Καλλιοπη | |
dc.contributor.author | Δρυμαλιτη Ευαγγελια | |
dc.date.accessioned | 2018-07-23T14:50:20Z | - |
dc.date.available | 2018-07-23T14:50:20Z | - |
dc.date.issued | 2006-9-13 | |
dc.date.submitted | 2006-12-8 | |
dc.identifier.uri | http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14650 | - |
dc.description.abstract | Ο όρος «e-learning» έχει ορισθεί ως « η on-line εκμάθηση που διευκολύνεται και υποστηρίζεται μέσω της χρήσης πληροφοριών και της τεχνολογίας επικοινωνιών». Αναφέρεται στη χρήση της τεχνολογίας διαδικτύου για να μεταφέρει μία μεγάλη λίστα μεθόδων για την ενίσχυση της γνώσης.Στην παρούσα διπλωματική εργασία παρουσιάζεται ο ρόλος του e-learning στον τομέα της εκπαίδευσης, καθώς τα τεχνολογικά επιτεύγματα προσφέρουν νέα πρότυπα στο χώρο της πανεπιστημιακής εκπαίδευσης, ενώ παράλληλα γίνεται σύγκριση αυτής της ανερχόμενης εκπαιδευτικής ιδέας με τις παραδοσιακές μεθόδους διδασκαλίας.Ακολουθεί η μελέτη του e-learning ως εναλλακτικός τρόπος εκπαίδευσης των εργαζομένων στις επιχειρήσεις με σκοπό τη μείωση του κόστους και την αύξηση της παραγωγικότητας. Το e-learning, με εκτεταμένη προσαρμογή ώστε να διασφαλιστούν θετικά αποτελέσματα και ισχυρή αποδοχή, μπορεί να είναι πολύ αποτελεσματικό εργαλείο για οργανισμούς που έχουν ανάγκη να βελτιώσουν την ανάπτυξη του προσωπικού ή να παρέχουν νέα προϊόντα και διαδικασίες.Στη συνέχεια γίνεται σύνδεση του e-learning με τη διαχείριση γνώσης, καθώς πολλοί οργανισμοί συνειδητοποίησαν ότι η γνώση είναι κύρια πηγή, η οποία μπορεί να δώσει διαρκές ανταγωνιστικό πλεονέκτημα, γεγονός που τους οδήγησε στο να προσπαθούν να διαχειριστούν τη γνώση με έναν πιο συστηματικό και αποτελεσματικό τρόπο.Επίσης παρουσιάζεται η αξιολόγηση της εφαρμογής του e-learning καθώς και η ανάλυση του κόστους της, με χρήση χρηματοοικονομικών δεικτών.Τέλος, ως οπτικοποίηση των παραπάνω, παρατίθεται ένα παράδειγμα εικονικού βοηθού που θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί από οποιοδήποτε εκπαιδευτικό ίδρυμα ή επιχείρηση ως εργαλείο μετάδοσης της γνώσης. | |
dc.language | Greek | |
dc.subject | e-learning | |
dc.subject | on-line εκμάθηση | |
dc.subject | παραδοσιακός τρόπος διδασκαλίας | |
dc.subject | εκπαίδευση εξ’ αποστάσεως | |
dc.subject | διαχείριση γνώσης | |
dc.subject | εικονικός βοηθός | |
dc.subject | roi | |
dc.subject | lms. | |
dc.title | Η Ηλεκτρονικη Μαθηση Ως Μεσο Εκπαιδευσης Και Αναπτυξης Προσωπικου Στο Συγχρονο Ψηφιακο Περιβαλλον | |
dc.type | Diploma Thesis | |
dc.description.pages | 125 | |
dc.contributor.supervisor | Ψαρράς Ιωάννης | |
dc.department | Τομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων & Συστημάτων Αποφάσεων | |
dc.organization | ΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
Appears in Collections: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
DT2006-0169.doc | 1.54 MB | Microsoft Word | View/Open |
Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.