Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14816
Title: Σχεδίαση Και Ανάπτυξη Παιχνιδιού Πολλαπλών Χρηστών Σε Κινητές Συσκευές, Πάνω Από Προσωπικά Δίκτυα Επικοινωνιών
Authors: Σπύρος Ζαβιτσάνος
Φώτης Παναγιωτόπουλος
Πρωτονοτάριος Εμαννουήλ
Keywords: java
ασύρματη επικοινωνία
bluetooth
τεχνολογίες προσωπικών δικτύων
ψηφιακές μικροσυσκευές
j2me
παιχνίδι ρόλων
servlets
apache tomcat server
rfcomm
Issue Date: 2-Jul-2007
Abstract: Αντικείμενο της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι ο σχεδιασμός και η ανάπτυξη ενός διαδραστικού ηλεκτρονικού παιχνιδιού ρόλων (Role Playing Game) για συσκευές κινητών τηλεφώνων, με χρήση των τεχνολογιών Java και Bluetooth.Πρόκειται για μία εφαρμογή η οποία δίνει την δυνατότητα σε έναν ή περισσότερους χρήστες να αναζητήσουν άλλους χρήστες με την ίδια τεχνολογία και να εκκινήσουν επικοινωνία μέσω σύνδεσης κάνοντας χρήση της ασύρματης τεχνολογίας Bluetooth.Από την στιγμή που θα ξεκινήσει η σύνδεση μεταξύ δύο χρηστών, παρέχεται η δυνατότητα απεριόριστης ανταλλαγής μηνυμάτων μεταξύ τους ενώ στη συνέχεια μπορούν να ξεκινήσουν την διαδικασία του παιχνιδιού.Το παιχνίδι βασίζεται σε εικονικές μάχες μεταξύ των χρηστών. Για κάθε παίχτη, παρέχεται η δυνατότητα την πρώτη φορά που εκτελεί την εφαρμογή, να επιλέξει έναν ανάμεσα σε τέσσερις διαφορετικούς τύπους χαρακτήρων. Για την επιλογή του αυτή του δίνεται η δυνατότητα να ενημερώσει τον κεντρικό game server, μέσω σύνδεσης στο δίκτυο κάποιου παρόχου. Ο server διατηρεί μία ενημερωμένη βάση δεδομένων με τον τύπο χαρακτήρα κάθε παίχτη και τα συγκεκριμένα χαρακτηριστικά του γνωρίσματα, τα οποία στέλνονται σε αυτόν την πρώτη φορά που ο χρήστης εκτελεί την εφαρμογή, καθώς επίσης και μετά το τέλος κάθε μάχης. Επίσης παρέχεται η δυνατότητα στον χρήστη οποιαδήποτε χρονική στιγμή να επιλέξει διαφορετικό χαρακτήρα από τον αρχικό μέσω του server. Ο χαρακτήρας της επιλογής του χρήστη εγγράφεται και τοπικά σε κάποιο αρχείο της συσκευής του, το οποίο θα περιέχει κάθε φορά τον τύπο του καθώς επίσης και τα ενημερωμένα (μετά από κάθε μάχη) χαρακτηριστικά του.Οι κανόνες της μονομαχίας μεταξύ των χρηστών είναι οι εξής:Κατά την έναρξη του παιχνιδιού αποφασίζεται με τυχαίο τρόπο ποιος από τους δύο θα ξεκινήσει πρώτος την επίθεση και οι χρήστες ενημερώνονται για το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας. Στην συνέχεια η επίθεση του παίχτη εξαρτάται τόσο από μία τυχαία συνάρτηση όσο και από το πόσο εξελιγμένα είναι τα χαρακτηριστικά του.Το αποτέλεσμα αυτής της διαδικασίας της επίθεσης αναγράφεται τόσο στον επιτιθέμενο όσο και στον αμυνόμενο παίχτη ο οποίος με την σειρά του θα αμυνθεί ανάλογα με το πόσο εξελιγμένα είναι και τα δικά του χαρακτηριστικά. Η διαδικασία αυτή συνεχίζεται εναλλάξ για τους δύο παίχτες μέχρι κάποιος από τους δύο να χάσει. Η έκβαση αυτή έχει ως αποτέλεσμα για τον νικητή να αυξηθούν τα χαρακτηριστικά του στοιχεία και το ποσοστό του με νίκες ενώ για τον ηττημένο τα αντίστοιχα χαρακτηριστικά μειώνονται ενώ αυξάνεται το ποσοστό του με ήττες. Τα νέα αυτά χαρακτηριστικά για κάθε παίχτη εγγράφονται τόσο τοπικά στην συσκευή κάθε χρήστη όσο και στον κεντρικό game server.Στο σημείο αυτό αξίζει ν'αναφερθεί ότι η συγκεκριμένη εφαρμογή δεν περιορίζεται για χρήση μόνο μέσω κινητών τηλεφώνων. Καθώς βασίζεται στις τεχνολογίες Java, η οποία αποτελεί μία από τις πλέον εξελιγμένες γλώσσες προγραμματισμού και Bluetooth που αποτελεί μία από τις ταχύτερες και πιο αξιόπιστες τεχνολογίες ασύρματης μετάδοσης, η εφαρμογή μπορεί να χρησιμοποιηθεί από μία ποικιλία καταναλωτικών και ψηφιακών συσκευών. Από PDAs, pagers, ψηφιακούς δέκτες και συστήματα πλοήγησης μέχρι έξυπνες συσκευές και συστήματα τηλεπληροφορικής.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14816
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2007-0057.doc3.91 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.