Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14890
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΠαναγιωτης Πετριδης
dc.date.accessioned2018-07-23T15:05:47Z-
dc.date.available2018-07-23T15:05:47Z-
dc.date.issued2007-9-28
dc.date.submitted2007-12-28
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14890-
dc.description.abstractΣκοπός της παρούσας εργασίας αυτής είναι η παρουσίαση ενός μηχανισμού ο οποίος ενεργοποιεί την χρησιμοποίηση ενός βοηθητικού συστατικού, με την ονομασία Quality of Service (QoS) History, το οποίο περιέχει πληροφορίες σχετικά με την συμπεριφορά του συστήματος του φορέα παροχής υπηρεσιών στο παρελθόν συναρτήσει με τα SLA πρότυπα. Η διαδικασία απόφασης στην πλευρά του εξυπηρετητή ενισχύεται όσο τα περιεχόμενα του αρχείου μπορούν να χρησιμοποιηθούν απόλυτα ως κριτήριο για την βελτίωση της προσφοράς του παροχέα και επομένως και την επιχειρηματική του δύναμη. Μελετώντας τις προηγούμενεςσυνεργασίες μεταξύ του παροχέα και των πελατών μπορεί να παρέχει τα αναγκαία δεδομένα για την καλυτέρευση της παρεχόμενης υπηρεσίας (π.χ εάν μια υπηρεσία δεν συμπεριφέρεται σωστά ήδηδύο φορές, μπορεί να βοηθήσει (i) στην εύρεση του λόγου και (ii) να βοηθήσει στην αναδιαμόρφωση των προσφερόμενων δυνατοτήτων της υπηρεσίας) Αυτό είναι εφικτό μέσα από το SLA-based accounting, παρακολούθηση και αξιολόγηση των σχετικών με QoS όρων διαπραγμάτευσης, επομένως, με την χορήγηση ενός λεπτομερούς σκίτσου της επίδοσης συγκεκριμένωνπροσφορών σε συγκεκριμένες αιτήσεις στο παρελθόν.Σε αυτή τη λογική, αποσκοπούμε στην ενεργοποίηση ενός μηχανισμού ο οποίος θα κρατά τις δικές του καταχωρήσεις σχετικά με την ιστορία επίδοσης για κάθε μέλος της αγοράςτου και καθορίζει την επιτυχία των δικών του απαιτήσεων μέσα από το ιστορικό του. Η πρόταση είναι η δημιουργία του μηχανισμού οποίος μπορεί να εγκατασταθεί στην πλευρά του παροχέα και ο οποίος θα ενεργοποιεί την δυναμική κατανόηση του SLA χρησιμοποιώντας την πείρα του σχετικά με το QoS στο παρελθόν και μ’αυτό, να καθορίσει την ανταγωνιστικότητα στην αγορά.Ο μηχανισμός που περιγράφεται στο παρόν κείμενο υλοποιήθηκε με χρήση δικτυακών υπηρεσιών (Web Services) που εγκαθίστανται σε υπολογιστικούς πόρους Grid συστημάτων. Οι δικτυακές υπηρεσίες καλούνται είτε από τους παρόχους των υπηρεσιών (Service Providers) με στόχο τον εσωτερικό έλεγχο και τη βελτίωση των υπηρεσιών, είτε από εξωτερικούς πιστοποιημένους πελάτες με σκοπό την επιβεβαίωση της ποιότητας της υπηρεσίας.Οι πλατφόρμες και τεχνολογίες που χρησιμοποιήθηκαν για την υλοποίηση είναι οι πιο διαδεδομένες για αυτή τη χρήση. Συγκεκριμένα έγινε χρήση του Apache Tomcat Server, επίσηςενός εργαλείου διαχείρισης βάσεων δεδομένων και συγκεκριμένα του Oracle Berkeley DB XML 2.3 και προγραμματισμού στη γλώσσα Java για τις υπηρεσίες.
dc.languageGreek
dc.subjectποιότητα υπηρεσίας
dc.subjectgrid
dc.subjectjava
dc.subjectoracle berkeley db xml
dc.subjecttomcat server
dc.subjectsla
dc.subjectπάροχος υπηρεσίας
dc.subjectκαταναλωτής υπηρεσίας
dc.titleΜηχανισμός Υποστήριξης Αποφάσεων Με Κριτήρια Ποιότητας Υπηρεσίας (quality Of Service) Σε Υπηρεσιοστρεφείς Αρχιτεκτονικές (service Oriented Architectures)
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages146
dc.contributor.supervisorΒαρβαρίγου Θεοδώρα
dc.departmentΤομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής & Συστημάτων Πληροφορικής
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2007-0132.pdf1.35 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.