Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14892
Title: Ανάπτυξη Πλατφόρμας Προσομοιώσεων Για Γνωστικά Δίκτυα Πέραν Της Τρίτης Γενιάς
Authors: Bασίλειος Χ.μαντζούκας
Θεολόγου Μιχαήλ
Keywords: γνωστική ραδιοεπικοινωνία
αίσθηση παρεμβολών
εκμάθηση μηχανήματος
ραδιοεπικοινωνία μέσω λογισμικού
αρχιτεκτονική γνωστικής ραδιοεπικοινωνίας
Issue Date: 27-Sep-2007
Abstract: Η γνωστική ραδιοεπικοινωνία είναι μία αποτελεσματική πολλά υποσχόμενη απάντηση στην πολυπλοκότητα και την ετερογένεια που χαρακτηρίζει το σκηνικό ασύρματης επικοινωνίας τύπου B3G. Η εργασία αυτή στοχεύει την αντιμετώπιση του προβλήματος για την αποτελεσματική ενσωμάτωση των λειτουργιών εκμάθησης σε ένα τέτοιο σύστημα γνωστικής ραδιοεπικοινωνίας. Πρώτον, παρέχει μία επισκόπηση των κυρίων χαρακτηριστικών και απαιτήσεων της γνωστικής ραδιοεπικοινωνίας και συζητά τους τρόπους αντιμετώπισης των μηχανολογικών προκλήσεων που προκύπτουν. Κατά δεύτερον, εισάγει καινοτομικές λειτουργίες που στοχεύουν στην ενίσχυση της αποτελεσματικότητας της γνωστικής ραδιοεπικοινωνίας. Προς τον σκοπό αυτό, προτείνεται μία τεχνική εκμάθησης του μηχανήματος η οποία καθίσταται αποτελεσματική μέσω ηλεκτρονικών υπολογιστών. Περαιτέρω, παρουσιάζονται ενδεικτικά αποτελέσματα που καταδεικνύουν την λειτουργικότητα του συστήματος.Bοηθάει στην παραγωγή αποτελεσμάτων για την δημιουργία ενος γνωστικου ραδιοεπικοινωνιακού συστήματος.Επιπλέον,μπορουν τυχαία δεδομένα να εισαχθούν ώστε η υλοποίηση καποιας τεχνικής εκμάθησης να ειναι πιο αντικειμενική και κατ'επέκταση πιο σωστη.Τέλος, συνάγονται χρήσιμες παρατηρήσεις και αναδεικνύονται νέοι τομείς περαιτέρω μελέτης.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14892
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
DT2007-0134.pdf1.76 MBAdobe PDFView/Open
DT2007-0134.doc2.48 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.