Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14910
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣύρρου Αθηνά
dc.date.accessioned2018-07-23T15:07:10Z-
dc.date.available2018-07-23T15:07:10Z-
dc.date.issued2007-10-22
dc.date.submitted2007-12-22
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14910-
dc.description.abstractΗ παρούσα αναφορά περιγράφει την εφαρμογή (ηλεκτρονικό παιχνίδι) που αναπτύχθηκε με τη βοήθεια μίας πλατφόρμας που επιτρέπει την ανάπτυξη αλληλεπιδραστικών εφαρμογών, προκειμένου να μελετηθεί η συναισθηματική αλληλεπίδραση ανθρώπου-μηχανής. Σκοπός της εφαρμογής είναι η πρόκληση και η καταγραφή των συναισθημάτων του χρήστη ο οποίος καλείται να αντιμετωπίσει απρόσμενα γεγονότα κατά την εξέλιξη της εφαρμογής. Η καταγραφή των συναισθημάτων μπορεί να βοηθήσει στη δημιουργία μίας βάσης δεδομένων και εν συνεχεία ενός έμπειρου συστήματος που θα μπορεί να αναγνωρίζει δυναμικά τη συναισθηματική κατάσταση του χρήστη.
dc.languageGreek
dc.titleΔιαπροσωπείες Επαγωγής Συναισθημάτων Στη Επικοινωνία Ανθρώπου-μηχανής
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages147
dc.contributor.supervisorΚόλλιας Στέφανος
dc.departmentΤομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής & Συστημάτων Πληροφορικής
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2007-0152.doc11.04 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.