Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14927
Τίτλος: Εφαρμογή Ημιαγωγών Ισχύος Από Καρβίδιο Πυριτίου Σε Υβριδικά Ηλεκτρικά Οχήματα
Συγγραφείς: Αντωνόπουλος Αντώνιος
Μανιάς Στέφανος
Λέξεις κλειδιά: belt-driven alternator and starter (bas)
καρβίδιο πυριτίου (sic)
διπολικό τρανζίστορ ένωσης (bjt)
αντιστροφέας ισχύος
matlab-simulink
κύκλος οδήγησης
απώλειες ισχύος
Ημερομηνία έκδοσης: 1-Νοε-2007
Περίληψη: Στη διπλωματική αυτή εργασία παρουσιάζεται η σχεδίαση ενός μετατροπέα ισχύος από Καρβίδιο Πυριτίου (SiC) με εφαρμογή σε υβριδικά ηλεκτρικά οχήματα. Προορίζεται για το σύστημα BAS (Εναλλάκτης και εκκινητής, οδηγούμενος από ιμάντα) της General Motors που χρησιμοποιείται σε ήπιας μορφής υβριδικά αυτοκίνητα. Το καρβίδιο του πυριτίου αποτελεί μια καινοτομία, η οποία φαίνεται να έχει πολλά πλεονεκτήματα συγκρινόμενη με την τεχνολογία του πυριτίου που είναι κοινή σήμερα. Η σχεδίαση αυτή επικεντρώνεται στις διάφορες λειτουργίες του συστήματος BAS και την αντίστοιχη συμπεριφορά του ηλεκτρικού μετατροπέα. Στόχος είναι να υπολογίσουμε τις απώλειες του μετατροπέα κατά τη διάρκεια ενός τυποποιημένου κύκλου οδήγησης και να αποφασίσουμε αν είναι δυνατό να χρησιμοποιήσουμε το σύστημα ψύξης του κινητήρα εσωτερικής καύσης ώστε να ψύξουμε επίσης τους ημιαγωγούς, κάτι που είναι ανέφικτο χρησιμοποιώντας κοινούς ημιαγωγούς από πυρίτιο. Αν τελικά αυτό φανεί δυνατό, προχωράμε υπολογίζοντας την κατάλληλη ψύκτρα για το μετατροπέα μας και ελέγχουμε αν όντως μπορεί μια τέτοια ψύκτρα να βρεθεί στην αγορά ή οι απαιτήσεις μας είναι εξωπραγματικές.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14927
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2007-0169.pdf4.82 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.