Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14931
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΜαλάμου Άννα
dc.date.accessioned2018-07-23T15:08:42Z-
dc.date.available2018-07-23T15:08:42Z-
dc.date.issued2007-11-6
dc.date.submitted2007-12-2
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14931-
dc.description.abstractΗ τάση που επικρατεί τα τελευταία χρόνια στον επιχειρησιακό κόσμο, είναι οι περικοπές των δαπανών και η μεγιστοποίηση των κερδών μέσω του επαναπροσδιορισμού των εσωτερικών διαδικασιών και των διεργασιών μέσα στις επιχειρήσεις. Με την εξάπλωση και τη μείωση που παρατηρείται στο κόστος των νέων τεχνολογιών, η χρήση σύγχρονων μεθόδων διοίκησης και οργάνωσης των τμημάτων μιας εταιρίας είναι πλέον εφικτή για όλες σχεδόν τις επιχειρήσεις. Μέσα από μία σειρά εφαρμογών ηλεκτρονικού κυρίως χαρακτήρα οι επιχειρήσεις μπορούν να μάθουν τις καταναλωτικές συνήθειες των πελατών τους, να τις καταγράψουν σε κάποια βάση δεδομένων, να σχεδιάσουν μια στρατηγική επαφής με τους πελάτες και να την υλοποιήσουν, με σκοπό την αύξηση των πωλήσεών τους. Ως αποτέλεσμα, ολοένα και μεγαλύτερος αριθμός επιχειρήσεων, προχωρούν στην εγκατάσταση ενός συστήματος ERP (Enterprise Resource Planning, Συστήματα Διαχείρισης Επιχειρησιακών Πόρων) ή ενός συστήματος CRM (Customer Relationship Management, Διαχείριση Πελατειακής Βάσης) ή ακόμη και συνδυασμού των δύο συστημάτων. Τα συστήματα αυτά. προσφέρουν πολλαπλά οφέλη στις επιχειρήσεις, όπως εύκολη οργάνωση του πελατολογίου τους, ισχυρές δυνατότητες άμεσης και αξιόπιστης πληροφόρησης, γνώση του κύκλου εργασιών, των επιδόσεων ανά τμήμα, της διαθεσιμότητας, της κερδοφορίας και άλλων συγκεντρωτικών οικονομικών/λογιστικών μεγεθών.Σκοπός της παρούσας διπλωματικής, είναι αρχικά η μελέτη των εννοιών των συστημάτων Διαχείρισης Πελατειακής Βάσης και Επιχειρησιακών Πόρων (CRM και ERP) μέσα στο πλαίσιο εφαρμογής τους στις σύγχρονες επιχειρήσεις. Στη συνέχεια και λαμβάνοντας υπόψη τα πλεονεκτήματα που παρουσιάζουν τα συστήματα ανοιχτού κώδικα έναντι των αντίστοιχων εμπορικών, γίνεται επισκόπηση των σημαντικότερων συστημάτων ERP και CRM ανοιχτού κώδικα και σύγκρισή τους με βάση κάποια επιλεγμένα κριτήρια. Κατόπιν, και σύμφωνα με τα προαναφερθέντα κριτήρια, επιλέγουμε το Sugar CRM και το Compiere ERP ως τα πιο διαδεδομένα συστήματα αυτή τη στιγμή στην αγορά και τα πλέον κατάλληλα για την κάλυψη των αναγκών των σύγχρονων επιχειρήσεων, ώστε να προχωρήσουμε στην πραγματοποίηση της ελληνικής έκδοσής τους. Επιπρόσθετα, γίνεται περιγραφή της μεθοδολογίας ελληνοποίησης καθώς και της μεθόδου εγκατάστασης της εληνοποιημένης έκδοσης. Τέλος, παρουσιάζονται συνοπτικά οι βασικές λειτουργίες και τα λειτουργικά μέρη του Sugar και του Compiere.
dc.languageGreek
dc.subjectσυστήματα διαχείρισης επιχειρησιακών πόρων
dc.subjectσυστήματα διαχείρισης πελατειακής βάσης
dc.subjectλογισμικό ανοιχτού κώδικα
dc.subjectσύγκριση erp συστημάτων ανοιχτού κώδικα
dc.subjectσύγκριση crm συστημάτων ανοιχτού κώδικα
dc.subjectελληνική έκδοση sugar crm
dc.subjectελληνική έκδοση compiere erp
dc.titleΣυστήματα Διαχείρισης Πελατειακής Βάσης Και Επιχειρησιακών Πόρων
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages148
dc.contributor.supervisorΜέντζας Γρηγόριος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικών Βιομηχανικών Διατάξεων & Συστημάτων Αποφάσεων
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2007-0173.doc53.78 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.