Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14944
Τίτλος: Συναισθηματική Αλληλεπίδραση Σε Εικονικά Περιβάλοντα
Συγγραφείς: Θεοδωρέλη Βασιλική
Κόλλιας Στέφανος
Λέξεις κλειδιά: εικονικοί χαρακτήρες
εικονικός κοσμος
συναισθηματική κατάσταση
προσωπικότητα
διάθεση
μοντέλο occ
Ημερομηνία έκδοσης: 12-Νοε-2007
Περίληψη: Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής εργασίας εξετάστηκαν ταχαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι εικονικοί χαρακτήρες που χειρίζεται ουπολογιστής και με τους οποίους αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι στα παιχνίδια αλλά καισε άλλες διαδραστικές εφαρμογές, ώστε να παρουσιάζουν όσο το δυνατόν πιοανθρώπικη συμπεριφορά, όχι τόσο στα πλαίσια της νοημοσύνης τους όσο σταπλαίσια της πειστικότητας των αντιδράσεών τους.Η έκφραση συναισθημάτων από τους εικονικούς χαρακτήρες, η επιρροή τηςπροσωπικότητας και της διάθεσής τους στην συμπεριφορά τους και η ικανότητά τουςνα αντλούν πληροφορίες από τις συνέπειες των πράξεών τους και κατά συνέπεια νατις αξιολογούν και να μην επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη, είναι χαρακτηριστικάαπαραίτητα για την πειστικότητά τους.Η μοντελοποίηση των συναισθημάτων είναι λοιπόν βασική και πρέπει να γίνειμε τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει την αλληλεπίδρασή τους καθώς και την έκφρασήτους με τέτοιο τρόπο που να μπορεί να γίνει αντιληπτός από τους ανθρώπους. Για τονσκοπό αυτό μελετάμε το μοντέλο OCC και αναφερόμαστε στις προσθήκες και τιςαλλαγές που πρέπει να γίνουν για να εξυπηρετεί αποτελεσματικότερα του στόχουςτης σχεδίασης.Παράλληλα με την θεωρητική ανάλυση του ζητήματος υλοποιήθηκε και έναεικονικό περιβάλλον στο οποίο μπορούμε να παρατηρήσουμε στην πράξη μερικά απότα επιθυμητά χαρακτηριστικά των εικονικών χαρακτήρων. Πρόκειται για έναπεριβάλλον που αναπτύχθηκε με την μηχανή παραγωγής γραφικών Torque GameEngine, και στο οποίο ο παίκτης βρίσκεται μαζί με δύο εικονικούς χαρακτήρες οιοποίοι έχουν διαφορετική προδιάθεση απέναντι του και έτσι διαφοροποιούνται ωςπρος την συμπεριφορά τους. Επίσης η διάθεση των παικτών επηρεάζει τον τρόπο μετον οποιο κινούνται στον χώρο και ακόμη ο τρόπος με τον οποίο παίζει ο χρήστηςεπηρεάζει την συμπεριφορά των εικονικών χαρακτήρων.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14944
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2007-0188.pdf1.59 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.