Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14944
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΘεοδωρέλη Βασιλική
dc.date.accessioned2018-07-23T15:09:39Z-
dc.date.available2018-07-23T15:09:39Z-
dc.date.issued2007-11-12
dc.date.submitted2007-12-12
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/14944-
dc.description.abstractΣτα πλαίσια της διπλωματικής αυτής εργασίας εξετάστηκαν ταχαρακτηριστικά που πρέπει να έχουν οι εικονικοί χαρακτήρες που χειρίζεται ουπολογιστής και με τους οποίους αλληλεπιδρούν οι άνθρωποι στα παιχνίδια αλλά καισε άλλες διαδραστικές εφαρμογές, ώστε να παρουσιάζουν όσο το δυνατόν πιοανθρώπικη συμπεριφορά, όχι τόσο στα πλαίσια της νοημοσύνης τους όσο σταπλαίσια της πειστικότητας των αντιδράσεών τους.Η έκφραση συναισθημάτων από τους εικονικούς χαρακτήρες, η επιρροή τηςπροσωπικότητας και της διάθεσής τους στην συμπεριφορά τους και η ικανότητά τουςνα αντλούν πληροφορίες από τις συνέπειες των πράξεών τους και κατά συνέπεια νατις αξιολογούν και να μην επαναλαμβάνουν τα ίδια λάθη, είναι χαρακτηριστικάαπαραίτητα για την πειστικότητά τους.Η μοντελοποίηση των συναισθημάτων είναι λοιπόν βασική και πρέπει να γίνειμε τέτοιο τρόπο που να επιτρέπει την αλληλεπίδρασή τους καθώς και την έκφρασήτους με τέτοιο τρόπο που να μπορεί να γίνει αντιληπτός από τους ανθρώπους. Για τονσκοπό αυτό μελετάμε το μοντέλο OCC και αναφερόμαστε στις προσθήκες και τιςαλλαγές που πρέπει να γίνουν για να εξυπηρετεί αποτελεσματικότερα του στόχουςτης σχεδίασης.Παράλληλα με την θεωρητική ανάλυση του ζητήματος υλοποιήθηκε και έναεικονικό περιβάλλον στο οποίο μπορούμε να παρατηρήσουμε στην πράξη μερικά απότα επιθυμητά χαρακτηριστικά των εικονικών χαρακτήρων. Πρόκειται για έναπεριβάλλον που αναπτύχθηκε με την μηχανή παραγωγής γραφικών Torque GameEngine, και στο οποίο ο παίκτης βρίσκεται μαζί με δύο εικονικούς χαρακτήρες οιοποίοι έχουν διαφορετική προδιάθεση απέναντι του και έτσι διαφοροποιούνται ωςπρος την συμπεριφορά τους. Επίσης η διάθεση των παικτών επηρεάζει τον τρόπο μετον οποιο κινούνται στον χώρο και ακόμη ο τρόπος με τον οποίο παίζει ο χρήστηςεπηρεάζει την συμπεριφορά των εικονικών χαρακτήρων.
dc.languageGreek
dc.subjectεικονικοί χαρακτήρες
dc.subjectεικονικός κοσμος
dc.subjectσυναισθηματική κατάσταση
dc.subjectπροσωπικότητα
dc.subjectδιάθεση
dc.subjectμοντέλο occ
dc.titleΣυναισθηματική Αλληλεπίδραση Σε Εικονικά Περιβάλοντα
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages68
dc.contributor.supervisorΚόλλιας Στέφανος
dc.departmentΤομέας Τεχνολογίας Πληροφορικής & Υπολογιστών
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2007-0188.pdf1.59 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.