Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15003
Title: Μετρηση Της Εντασης Του Μαγνητικου Πεδιου, Παραγομενου Απο Γεννητριες Ηλεκτροστατικων Εκφορτισεων Με Τον Ομοαξονικο Προσαρμοστη Μετρησης Επι Μονωτικου Υποστρωματος
Authors: Λεοναρδος Στεφανου
Σταθόπουλος Ιωάννης
Keywords: ηλεκτρομαγνητική ατρωσία
γεννήτριες ηλεκτροστατικών εκφορτίσεων
πρότυπο iec61000-4-2
ένταση μαγνητικού πεδίου
ηλεκτροστατική εφόρτιση
ομοαξονικός προσαρμοστής μέτρησης
ανηχωικός θάλαμος
αισθητήρες μαγνητικού πεδίου
εκφορτίσεις επαφής
Issue Date: 1-Jan-2008
Abstract: Σκοπός αυτής της διπλωματικής εργασίας η διερεύνηση του παραγόμενου μαγνητικούπεδίου προερχόμενο από ηλεκτροστατικές εκφορτίσεις. Η μελέτη τουηλεκτρομαγνητικού πεδίου χρήζει ιδιαιτέρας προσοχής λόγω των επαγόμενων τάσεωνπου δημιουργεί και που μπορούν να επηρεάσουν τα αποτελέσματα δοκιμών πουδιενεργούνται σύμφωνα με το Πρότυπο IEC 61000-4-2.Για αυτό το λόγο και προκειμένου να μελετήσουμε τη συμπεριφορά της έντασης τουμαγνητικού πεδίου κατασκευάστηκε πειραματική διάταξη και μετρήθηκε το παραγόμενομαγνητικό πεδίο σε διαφορετικές αποστάσεις από το σημείο εκφόρτισηςχρησιμοποιώντας δυο διαφορετικά μοντέλα γεννητριών. Οι μετρήσεις οι οποίεςδιεξήχθησαν, έγιναν με αισθητήρες μαγνητικού πεδίου του εμπορίου και ο ομοαξονικόςπροσαρμοστής (Pellegrini target) ήταν τοποθετημένος πάνω σε μονωτικό υλικό. Κατά τηδιάρκεια του πειράματος έγιναν εκφορτίσεις επαφής και αέρος για τάσεις ±2 kV.Το αποτέλεσμα των παραπάνω πειραμάτων ήταν ότι διαφορετικές ηλεκτροστατικέςγεννήτριες παράγουν στο ίδιο σημείο διαφορετικό μαγνητικό πεδίο κατά τηνηλεκτροστατική εκφόρτιση. Επιπλέον καταγράφηκε η μείωση της μέγιστης τιμής τηςέντασης του μαγνητικού πεδίου συναρτήσει της απόστασης από το σημείο εκφόρτισης.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15003
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2008-0008.pdf6.24 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.