Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15075
Τίτλος: Πλοηγηση Και Ηλεκτρομαγνητικη Συμβατοτητα-emc Αεροσκαφων
Συγγραφείς: Κουρης Κωνσταντινος
Γεωργοπουλος Κωνσταντινος
Ουζούνογλου Νικόλαος
Λέξεις κλειδιά: πλοηγηση αεροσκαφων
ηλεκτρομαγνητικη συμβατοτητα
emc
Ημερομηνία έκδοσης: 17-Ιου-2008
Περίληψη: Η παρούσα διπλωματική εργασία έχει ως κύριο αντικείμενο μελέτης τααεροσκάφη, και πιο συγκεκριμένα ασχολείται με δύο κρίσιμα θέματα, τηνπλοήγηση τους και τον τρόπο που επιτυγχάνεται η ηλεκτρομαγνητικήσυμβατότητα (EMC) σε αυτά. Η μελέτη χωρίζεται σε δύο μέρη: το πρώτο μέροςασχολείται με την πλοήγηση των αεροσκαφών και το δεύτερο μέρος ασχολείταιμε παρεμβολές στα αεροσκάφη και τον τρόπο που επιτυγχάνεται ηηλεκτρομαγνητική συμβατότητα - EMC σε αυτά.Στο Α΄μέρος λοιπόν, ο αναγνώστης θα βρεί πληροφορίες για εφτά βασικάσυστήματα πλοήγησης που υπάρχουν σε κάθε εμπορικό αεροσκάφος. Ως πρώτοσύστημα, παρουσιάζεται και αναλύεται το σύστημα A.D.F (Auto DirectionFinding), ένα σύστημα χαμηλών συχνοτήτων που παρέχει πληροφορίες για τοπού βρίσκεται ο σταθμός σε σχέση με τη πορεία του αεροσκάφους. Το δεύτεροκεφάλαιο ασχολείται με το σύστημα V.O.R (Very H.F Omni Directional Range),ένα σύστημα που παρέχει πληροφορίες για το που βρίσκεται το αεροσκάφος σεσχέση με το σταθμό V.O.R αλλά και πληροφορίες για το σημείο (radial) από τοοποίο θέλουμε να προσεγγίσουμε το σταθμό αυτό. Το τρίτο κεφάλαιο ασχολείταιμε το σύστημα I.L.S (Instrument Landing System), το σύστημα που είναιεγκατεστημένο στην αρχή του διαδρόμου προσγείωσης, και παρέχει πληροφορίεςστο αεροσκάφος ώστε αυτό να φθάσει στην αρχή του διαδρόμου με ασφάλεια,κάτω από οποιεσδήποτε συνθήκες. Το τέταρτο κεφάλαιο αναλύει το σύστημαD.M.E (Distance Measuring Equipment), και είναι το σύστημα που παρέχειπληροφορίες απόστασης του αεροσκάφους από τους επιλεγμένους σταθμούςV.O.R και I.L.S. Το πέμπτο κεφάλαιο ασχολείται με τον πομπό A.T.C (A.T.CTransponder) που είναι το σύστημα που χρησιμοποιεί το αεροσκάφος για τηνηλεκτρονική του επικοινωνία με σταθμούς ελέγχου εδάφους και άλλααεροσκάφη, μεταφέροντας κρίσιμες πληροφορίες όπως ύψος πτήσης, ταχύτητακ.τ.λ. Το έκτο κεφάλαιο ασχολείται με το Ραντάρ Καιρού που υπάρχει στααεροσκάφη, ένα σύστημα το οποίο παρέχει πληροφορίες στο πλήρωμα τουαεροσκάφους για επικίνδυνα καιρικά φαινόμενα μπροστά από το αεροσκάφος καιτρόπους για την αποφυγή αυτών. Τέλος, το έβδομο κεφάλαιο ασχολείται με τοραδιοϋψόμετρο (Radar Altimeter) των αεροσκαφών, το οποίο είναι ένα σύστημαραντάρ που παρέχει ακριβείς πληροφορίες για το ύψος του αεροσκάφους από τοέδαφος.Το Β΄μέρος της εργασίας εξετάζει τις παρεμβολές που είναι δυνατόν ναεμφανιστούν στα αεροσκάφη και τον τρόπο που αντιμετωπίζονται αυτές, δηλαδήτον τρόπο που επιτυγχάνεται η ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα - EMC. Έτσι τοόγδοο κεφάλαιο αποτελεί μαι εισαγωγή στην ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα -EMC και στους παράγοντες που δημιουργούν παρεμβολές στα συστήματα τωναεροσκαφών. Το ένατο κεφάλαιο αναλύει τα υπάρχοντα ηλεκτρονικά συστήματαπου χρησιμοποιούν τα αεροσκάφη, το περιβάλλον που λειτουργούν καθώς καιτον σχεδιασμό τους. Το δέκατο κεφάλαιο ασχολείται με την προστασία τωνηλεκτρονικών των αεροσκαφών, είτε πρόκειται για υλικό hardware είται για software, τις γενικές μεθόδους προστασίας που χρησιμοποιούνται και τον τρόποπου οι μέθοδοι αυτοί βρίσκουν εφαρμογή στα αεροσκάφη. Η εργασίαολοκληρώνεται με το ενδέκατο κεφάλαιο, όπου εκεί περιγράφεται το περιβάλλονμέσα από το οποίο επιτυγχάνεται η ηλεκτρομαγνητική συμβατότητα σήμερα,αφού εκεί μελετούνται οι συνθήκες και το περιβάλλον ακτινοβολίας τουαεροσκάφους, η κατανομή των ραδιοσυχνοτήτων και η προστασία τωνκυκλωμάτων.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15075
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2008-0082.pdf7.15 MBAdobe PDFΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.