Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15139
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΣπύρογλου Γεώργιος
dc.date.accessioned2018-07-23T15:25:07Z-
dc.date.available2018-07-23T15:25:07Z-
dc.date.issued2008-7-21
dc.date.submitted2008-12-20
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15139-
dc.description.abstractΗ παρούσα αναφορά περιγράφει τη διερεύνηση του πρωτοκόλλου J1850 PWM καθώς και το σχεδιασμό και την υλοποίηση δύο σταδίων:Α) Το πρώτο είναι ένα ηλεκτρονικό κύκλωμα το οποίο ανακτά OBD (On - Board Diagnostics) δεδομένα συνδεόμενο με αντάπτορα στο αυτοκίνητο και με σειριακή θύρα RS-232 στον υπολογιστή. Β) Το δεύτερο είναι ένα γραφικό περιβάλλον (GUI - Graphic User Interface) το οποίο υλοποιήθηκε σε γλώσσα Java, με τη βοήθεια του οποίου αποτυπώνονται γραφικά τα αποτελέσματα που ανακτώνται από τη σύνδεση της πλακέτας που περιγράφηκε παραπάνω, με το ηλεκτρονικό σύστημα του αυτοκινήτου. Συνοπτικά η διάρθρωση της αναφοράς είναι η ακόλουθη:- Το 1ο Κεφάλαιο αποτελεί μία συνολική επισκόπηση του αντικειμένου που πραγματεύεται η συγκεκριμένη εργασία.- Στο 2ο Κεφάλαιο πραγματοποιείται μία ιστορική αναδρομή της οποίας σκοπός είναι να εξοικειωθεί ο αναγνώστης με τις διαδικασίες που προηγήθηκαν μέχρι να φτάσουμε στα σημερινά πρωτόκολλα και όλα εκείνα τα γεγονότα που ώθησαν στην εξέλιξη των πρωτοκόλλων και την ανάγκη δημιουργίας νέων συστημάτων υλοποίησης τους.- Στο 3ο Κεφάλαιο περιγράφεται αναλυτικά το πρωτόκολλο SAE J1850 PWM για το οποίο σχεδιάστηκε το ηλεκτρονικό κύκλωμα στο οποίο έχει γίνει ήδη αναφορά. Αξίζει να αναφερθεί ότι το κύκλωμα υποστηρίζει και άλλα πρωτόκολλα τα οποία όμως δεν είναι αντικείμενο της παρούσας αναφοράς. - Στο 4ο Κεφάλαιο πραγματοποιείται η περιγραφή της διαδικασίας που ακολουθήθηκε για την υλοποίηση του ηλεκτρονικού κυκλώματος και του γραφικού περιβάλλοντος και παρουσιάζονται τα αποτελέσματα από την εφαρμογή της διάταξης.- Στο 5ο Κεφάλαιο αξιολογείται η ακρίβεια των αποτελεσμάτων και η ακρίβεια και η λειτουργικότητα τόσο του κυκλώματος όσο και του γραφικού περιβάλλοντος που αναπτύχθηκε. Παράλληλα, προτείνονται τρόποι βελτίωσης και παρατίθενται προτάσεις για μελλοντικές εξελίξεις. - Ακολουθεί παράρτημα όπου αναφέρονται οι βασικότεροι κωδικοί σφαλμάτων με την επεξήγησή τους και τέλος γίνεται αναφορά στη βιβλιογραφία που χρησιμοποιήθηκε.
dc.languageGreek
dc.subjectobd 2
dc.subjectscan tool
dc.subjectsae j1850
dc.subjectpwm
dc.subjectdiagnostics
dc.subjectautomotive
dc.subjectprotocol
dc.subjecttrouble codes
dc.subjectmil
dc.subjectgas emission
dc.subjectgraphic user interface
dc.subjectεργαλείο σάρωσης
dc.subjectπρωτόκολλο
dc.subjectδιάγνωση
dc.subjectκωδικοί σφάλματος
dc.subjectεκπομπές καυσαερίων
dc.subjectαυτοκίνητο
dc.subjectγραφικό περιβάλλον
dc.titleΔιερεύνηση Πρωτοκόλλου J1850 Pwm Και Σχεδίαση Διεπαφής Επικοινωνίας Με Επεξεργαστή Οχήματος
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages155
dc.contributor.supervisorΑβαριτσιώτης Ιωάννης
dc.departmentΤομέας Επικοινωνιών, Ηλεκτρονικής & Συστημάτων Πληροφορικής
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2008-0146.doc2.81 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.