Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15454
Title: Δημιουργία Περιγραφών Simple Sequencing Σε Υψηλό Επίπεδο
Authors: Χρήστος Γίτσης
Παπασπύρου Νικόλαος
Keywords: ηλεκτρονική εκπαίδευση
εκπαιδευτικές τεχνολογίες
εργαλείο συγγραφής
γραφικός επεξεργαστής
Issue Date: 22-Jul-2009
Abstract: To e-learning είναι ένα είδος εκπαίδευσης υποστηριζόμενης από τις ψηφιακές τεχνολογίες. Κατά τηδιαδικασία του e-learning, οι εκπαιδευόμενοι έρχονται σε επαφή με κάποιο εκπαιδευτικό περιεχόμενο,το οποίο είναι συνήθως οργανωμένο με βάση κάποιες προδιαγραφές.Η προδιαγραφή Simple Sequencing είναι μια προδιαγραφή για την περιγραφή εκπαιδευτικών δρα-στηριοτήτων οι οποίες παρουσιάζονται με δυναμικό τρόπο στους εκπαιδευόμενους χρήστες, ανάλογαμε τις επιδόσεις τους σε συγκεκριμένους εκπαιδευτικούς στόχους κατά τη διάρκεια της πλοήγησήςτους μέσα σε κάποιο μαθησιακό υλικό.Η δημιουργία τέτοιων περιγραφών είναι μια δύσκολη εργασία, καθώς απαιτείται σημαντική επέν-δυση σε κόπο και σε χρόνο για να μάθει κάποιος να χρησιμοποιεί την προδιαγραφή, ειδικά αν δενέχει υπόβαθρο στην επιστήμη των υπολογιστών. Η παρούσα εργασία περιγράφει μια προσέγγιση γιαδημιουργία περιγραφών Simple Sequencing με αποκρύψη των τεχνικών λεπτομερειών της προδιαγρα-φής. Αυτή η προσέγγιση βασίζεται σε μια αντιστοίχιση μεταξύ των περιγραφών Simple Sequencingκαι των διαγραμμάτων καταστάσεων.Με βάση αυτήν την προσέγγιση αναπτύχθηκε ένα εργαλείο συγγραφής περιγραφών Simple Sequencing,το οποίο επίσης παρουσιάζεται. Το εργαλείο αυτό ως εφαρμογή λογισμικού χτίστηκε πάνω στην πλατ-φόρμα Eclipse Rich Client Platform. Πρόκειται για έναν γραφικό επεξεργαστή για τη δημιουργία τουοποίου χρησιμοποιήθηκε το πλαίσιο Graphical Editing Framework.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15454
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2009-0191.pdf655.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.