Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15615
Title: Ευρεση Παραμετρων Και Εντοπισμος Σφαλματων Σε Γραμμες Μεταφορας
Authors: Γκουμας Ευαγγελος
Κορρές Γεώργιος
Keywords: γραμμές μεταφοράς
υπολογισμός παραμέτρων
συγχρονισμένες μετρήσεις
μονάδες συγχρονισμένης μέτρησης φασιθετών (pmu)
ψηφιακός εξομοιωτής πραγματικού χρόνου (rtds)
εντοπισμός σφαλμάτων
ηλεκτρονόμος αποστάσεως
τριφασική ανάλυση
Issue Date: 25-Jan-2010
Abstract: Η διπλωματική αυτή εργασία χωρίζεται σε δυο μέρη. Σκοπός του πρώτου μέρους είναι η παρουσίαση και η ανάλυση μιας μεθόδου για την εύρεση των παραμέτρων μιας γραμμής μεταφοράς μεγάλου μήκους. Σκοπός του δεύτερου μέρους είναι η παρουσίαση μεθόδων για τον εντοπισμό σφαλμάτων σε γραμμές μεταφοράς και η ανάλυση και αξιολόγηση μιας συγκεκριμένης μεθόδου.Στο πρώτο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας γίνεται μια γενική ανάλυση των στοιχείων μιας γραμμής μεταφοράς. Γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση των αγωγών, των μονωτήρων, των μετασχηματιστών και των πυλώνων που χρησιμοποιούνται για τη λειτουργία μιας γραμμής μεταφοράς. Αναφέρονται επίσης οι απαιτήσεις των γραμμών μεταφοράς αλλά και οι τύποι που υπάρχουν.Στο δεύτερο κεφάλαιο γίνεται μια κατηγοριοποίηση των εναέριων γραμμών μεταφοράς ανάλογα με το μήκος τους. Παρουσιάζονται τα τρία είδη γραμμών που υπάρχουν και γίνεται μια συνοπτική παρουσίαση των παραμέτρων τους.Στο τρίτο κεφάλαιο παρουσιάζεται και αναλύεται η μέθοδος που αναπτύχθηκε για τον υπολογισμό των παραμέτρων μιας γραμμής . Η μέθοδος αυτή διαχωρίζεται σε δυο διαφορετικούς αλγορίθμους υπολογισμού ανάλογα με το αν η εγκάρσια αγωγιμότητα, είναι ίση ή διάφορη του μηδενός. Στο τέταρτο κεφάλαιο του πρώτου μέρους γίνεται μια παρουσίαση του συστήματος και του εξοπλισμού που χρησιμοποιήσαμε για να διασταυρώσουμε και να επαληθεύσουμε την προηγούμενη μέθοδο. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι μετρήσεις που ελήφθησαν καθώς και οι υπολογισμένες τιμές με βάση τον αλγόριθμο. Τέλος γίνεται αναφορά στην ακρίβεια των αποτελεσμάτων αλλά και στην αποδοτικότητα του αλγορίθμου.Tο πέμπτο κεφάλαιο το οποίο είναι το πρώτο του δεύτερου μέρους της διπλωματικής, αναφέρεται στον εντοπισμό σφαλμάτων και αφιερώνεται σε μια γενική θεώρηση της λογική και της χρησιμότητας του εντοπισμού σφαλμάτων. Αρχικά γίνεται μια ιστορική αναδρομή για τη συγκεκριμένη θεωρία και παρουσιάζονται συνοπτικά τα πλεονεκτήματα της. Γίνεται επίσης μια μικρή αναφορά στα είδη σφαλμάτων που συμβαίνουν στους αγωγούς.Στο έκτο κεφάλαιο γίνεται μια παρουσίαση των μεθόδων που εφαρμόζονται στο συγκεκριμένο πρόβλημα. Γίνεται αναφορά στις μεθόδους που χρησιμοποιούν οδεύοντα κύματα για τον εντοπισμό του σφάλματος. Αναφέρονται επίσης οι μεθόδοι που βασίζονται σε μέτρηση της αντίστασης, οι οποίες χωρίζονται σε αυτές που χρησιμοποιούν μετρήσεις μόνο από το ένα άκρο της γραμμής ή και από τα δύο άκρα, ενώ γίνεται και μια συνοπτική παρουσίαση των πιο βασικών αλγορίθμων που έχουν παρουσιαστεί μέχρι σήμερα. Τέλος γίνεται αναφορά σε μια μέθοδο που βασίζεται στην ανίχνευση θέσης μέσω αισθητήρων πεδίου.Στο έβδομο κεφάλαιο αναφέρονται οι απαιτήσεις για την λειτουργία των εντοπιστών σφαλμάτων. Γίνεται μια αναφορά στον τρόπο υπολογισμού της ακρίβειας της μεθόδου καθώς επίσης και στις βασικές αιτίες που προκαλούν αποκλίσεις στους υπολογισμούς.Στο όγδοο κεφάλαιο παρουσιάζεται η μέθοδος που χρησιμοποιήθηκε για τον υπολογισμό της απόστασης τους σφάλματος και αναλύεται ο τρόπος υπολογισμού της απόστασης για κάθε είδος σφάλματος.Στο ένατο και τελευταίο κεφάλαιο της διπλωματικής εργασίας γίνεται μια παρουσίαση του συστήματος και του εξοπλισμού που χρησιμοποιήθηκε για τη διασταύρωση και την επαλήθευση της προηγούμενης μεθόδου. Παρουσιάζονται αναλυτικά οι μετρήσεις που ελήφθησαν καθώς και οι τιμές που υπολογίστηκαν από τον αλγόριθμο.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15615
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2010-0024.doc20.87 MBMicrosoft WordView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.