Please use this identifier to cite or link to this item:
http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15764
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Θεοδώρα Χάσπαρη | |
dc.date.accessioned | 2018-07-23T16:29:36Z | - |
dc.date.available | 2018-07-23T16:29:36Z | - |
dc.date.issued | 2010-7-21 | |
dc.date.submitted | 2010-12-20 | |
dc.identifier.uri | http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15764 | - |
dc.description.abstract | Στα πλαίσια της διπλωματικής αυτής, μελετάμε χαρακτηριστικά της ανθρώπινης φωνής που μπορούν να διακρίνουν τη συναισθηματική κατάσταση του ομιλητή. Αρχίζουμε από κλασσικά χαρακτηριστικά, όπως το pitch και τα formants και συνεχίζουμε με AM-FM χαρακτηριστικά διαμόρφωσης, όπως η Teager ενέργεια, το στιγμιαίο πλάτος και η στιγμιαία συχνότητα. Στα μεγέθη αυτά υπολογίζονται οι στατιστικές ροπές και οι παράγωγοί τους και εφαρμόζονται μέθοδοι ομαλοποίησης για την εξαγωγή χρήσιμης πληροφορίας συναισθήματος. Τέλος, δοκιμάζουμε την ταξινόμηση προτάσεων που έχουν εκφραστεί με διάφορα συναισθήματα, όπως θυμός, χαρά, λύπη, φόβος, απαρέσκεια και πλήξη με K-means, GMMs και αναδιαμορφούμενα GMMs. | |
dc.language | Greek | |
dc.subject | αναγνώριση συναισθήματος | |
dc.subject | θεμελιώδης συχνότητα | |
dc.subject | μορφικές συχνότητες | |
dc.subject | χαρακτηριστικά διαμόρφωσης am-fm | |
dc.subject | gmms | |
dc.title | Αναγνώριση Συναισθήματος Μέσω Της Φωνής | |
dc.type | Diploma Thesis | |
dc.description.pages | 177 | |
dc.contributor.supervisor | Μαραγκός Πέτρος | |
dc.department | Τομέας Σημάτων, Ελέγχου & Ρομποτικής | |
dc.organization | ΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών | |
dc.description.notes | Αναγνώριση Συναισθήματος από τη φωνή μέσω χαρακτηριστικών διαμόρφωσης AM-FM και GMMs | |
Appears in Collections: | Διπλωματικές Εργασίες - Theses |
Files in This Item:
File | Size | Format | |
---|---|---|---|
DT2010-0177.pdf | 11.64 MB | Adobe PDF | View/Open |
Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.