Παρακαλώ χρησιμοποιήστε αυτό το αναγνωριστικό για να παραπέμψετε ή να δημιουργήσετε σύνδεσμο προς αυτό το τεκμήριο: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15875
Πλήρες αρχείο μεταδεδομένων
Πεδίο DC ΤιμήΓλώσσα
dc.contributor.authorΑλιμήση Βαρβάρα
dc.date.accessioned2018-07-23T16:43:13Z-
dc.date.available2018-07-23T16:43:13Z-
dc.date.issued2010-11-11
dc.date.submitted2010-12-13
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15875-
dc.description.abstractΤα τελευταία χρόνια, σε παγκόσμιο επίπεδο, ο συναγερμός της κλιματικής αλλαγής μα και η πρόκληση από την απελευθέρωση της ηλεκτρικής αγοράς ενέργειας, συντέλεσαν στη μεγαλύτερη διείσδυση ΑΠΕ στην ηλεκτροπαραγωγή, στην προσπάθεια εξοικονόμησης ενέργειας και στη διεσπαρμένη παραγωγή. Αυτό που δεν αλλάζει είναι οι απαιτήσεις σε αξιοπιστία του δικτύου και η παραγωγή τάσης ποιοτικών προδιαγραφών και αυτό εισάγει περιορισμό στο βαθμό διείσδυσης ΑΠΕ. Το ηλεκτρικό όχημα συσσωρευτή, ως μονάδα διεσπαρμένης παραγωγής, εφόσον καταστεί οικονομικά βιώσιμη και συμφέρουσα τεχνολογία δύναται αφενός να λειτουργήσει ως συνδετικός κρίκος μεταξύ ΑΠΕ και δικτύου και αφετέρου μπορεί να συμβάλλει κατά τρόπο αξιόπιστο στη μείωση της αιχμής ζήτησης και στη μείωση εκπομπών ΑΤΘ, ενισχύοντας παράλληλα και την αξιοπιστία του δικτύου με την παροχή Επικουρικών Υπηρεσιών.Σκοπός της διπλωματικής αυτής εργασίας είναι η τεχνο-οικονομική ανάλυση του ηλεκτρικού οχήματος συσσωρευτή ως Vehicle to Grid μονάδα διεσπαρμένης παραγωγής για το ελληνικό δίκτυο ενέργειας και η διερεύνηση της καταλληλότητάς του στις αγορές Αιχμής, Εφεδρείας και Ρύθμισης, μέσω της μελέτης ενός πειραματικού και ενός εμπορικού μοντέλου. Επιπλέον εξετάσαμε την περιβαλλοντική του συνεισφορά στην μείωση των εκπομπών ΑΤΘ σε σχέση με το συμβατικό βενζινοκίνητο όχημα και τέλος διερευνήσαμε σενάρια εφαρμογής, ώστε να καταστεί βιώσιμη η τόσο υποσχόμενη V2G τεχνολογία Προκειμένου να οδηγηθούμε σε ποιοτικά συμπεράσματα χρησιμοποιήσαμε το ενεργειακό εργαλείο RETScreen και πραγματοποιήσαμε προσομοιώσεις στο προγραμματιστικό περιβάλλον της MATLAB
dc.languageGreek
dc.subjectv2g
dc.subjectηλεκτροκινητο οχημα
dc.subjectδιεσπαρμενη παραγωγη
dc.subjectαγορα αιχμης
dc.subjectψυχρη και στρεφομενη εφεδρεια
dc.subjectανω ρυθμιση
dc.subjectκατω ρυθμιση
dc.subjectμειωση εκπομπων ατθ
dc.subjectαπελευθερωση αγορας ενεργειας
dc.titleTεχνο-οικονομική Ανάλυση Του Ηλεκτρικού Οχήματος Συσσωρευτή Ως Μονάδα Διεσπαρμένης Παραγωγής
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages190
dc.contributor.supervisorΧατζηαργυρίου Νικόλαος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Εμφανίζεται στις συλλογές:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Αρχεία σε αυτό το τεκμήριο:
Αρχείο ΜέγεθοςΜορφότυπος 
DT2010-0292.doc9.63 MBMicrosoft WordΕμφάνιση/Άνοιγμα


Όλα τα τεκμήρια του δικτυακού τόπου προστατεύονται από πνευματικά δικαιώματα.