Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15935
Title: Συστήματα Διοίκησης Μία Θεωρητική Προσέγγιση
Authors: Τσοπελοπουλος Ιωαννης
Ασκούνης Δημήτριος
Keywords: <<διοίκηση ποιότητας
οργάνωση παραγωγής
ισολογισμός
αποτελέσματα χρήσης
ανάλυση νεκρού σημείου
διοίκηση ανθρώπινου δυναμικού
μάρκετινγκ
αναδιοργάνωση
διαχείρηση γνώσης
ηλεκτρονική διακυβέρνηση>>
Issue Date: 11-Mar-2011
Abstract: Σε ένα συνεχώς αναπτυσσόμενο και δυναμικά μεταβαλλόμενο οικονομικό περιβάλλον, ο όρος διοίκηση επιχειρήσεων, σε όλες τις πτυχές του, θα πρέπει να αποτελεί αντικείμενο διαρκούς εξέτασης στοχεύοντας στην δημιουργία και την διατήρηση ανταγωνιστικού πλεονεκτήματος. Σκοπός της παρούσας διπλωματικής εργασίας είναι η ανάπτυξη του θεωρητικού υπόβαθρου κρίσιμων σημείων της διοίκησης, θέτοντας κάτω απ΄το μικροσκόπιο ζητήματα ποιότητας, χρηματοοικονομικών, παραγωγής και μάρκετινγκ.Κατά το πρώτο κεφάλαιο παρουσιάζονται τα χαρακτηριστικά της ποιότητας σε σχέση με τους ενδιαφερόμενους της επιχείρησης. Στην συνέχεια αναλύονται οι αρχές της Ολικής Διοίκησης Ποιότητας σε συνδυασμό με την εξέλιξη και την διαδικασία ενσωμάτωσης στην εκάστοτε επιχείρηση. Τέλος γίνεται μία προσέγγιση των συστημάτων διοίκησης ποιότητας, καθορίζοντας τις απαιτήσεις σχεδίασής τους.Στο δεύτερο κεφάλαιο παρουσιάζονται οι δύο βασικές λογιστικές εκθέσεις του ισολογισμού και των αποτελεσμάτων χρήσης, ενώ στη συνέχεια πραγματοποιείται η ανάλυση Νεκρού Σημείου, με εξέταση των μεθόδων προσδιορισμού και των παραγόντων μεταβολής του.Στο τρίτο κεφάλαιο γίνεται μία εισαγωγή στις έννοιες της διοίκησης ανθρώπινων πόρων, αναλύοντας τα συστατικά του συστήματος μέσω της στρατηγικής διοίκησης ανθρώπινων πόρων. Τέλος γίνεται αναφορά στις έννοιες της διεθνούς διοίκησης ανθρώπινου δυναμικού.Κατά το τέταρτο κεφάλαιο αναφέρονται οι βασικοί ορισμοί της παραγωγής, παρουσιάζοντας την διαδικασία σχεδιασμού της παραγωγικής διαδικασίας. Εν συνεχεία αναλύονται τα Just-in-Time συστήματα παραγωγής καθώς και τα εργαλεία MRP, MRP II και ERP.Το πέμπτο κεφάλαιο παρουσιάζει το βασικό περιεχόμενο του μάρκετινγκ, αναλύοντας τις έννοιες του στρατηγικού και τακτικού μάρκετινγκ. Γίνεται επίσης εκτενής αναφορά στην τμηματοποίηση, την στόχευση της αγοράς και την τοποθέτηση των προϊόντων. Τέλος παρουσιάζονται διεξοδικά πολιτικές προϊόντος, τιμολόγησης, διανομής και επικοινωνίας.Στο έκτο και τελευταίο κεφάλαιο αναπτύσσονται σύγχρονα θέματα διοίκησης όπως η μέτρηση απόδοσης και η αναδιοργάνωση, η διαχείρηση γνώσης και η ηλεκτρονική διακυβέρνηση.
URI: http://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15935
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2011-0034.pdf2.41 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.