Please use this identifier to cite or link to this item: http://artemis.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15983
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorΑλέξανδρος Αλεξάνδρου
dc.date.accessioned2018-07-23T16:57:18Z-
dc.date.available2018-07-23T16:57:18Z-
dc.date.issued2011-6-17
dc.date.submitted2010-12-6
dc.identifier.urihttp://artemis-new.cslab.ece.ntua.gr:8080/jspui/handle/123456789/15983-
dc.description.abstractΣτην παρούσα διπλωματική εργασία διερευνάται η βελτιστοποίηση της αποδόσεως τουκινητήρα επαγωγής σε σύστημα ηλεκτρικής κίνησης αντιστροφέα πηγής τάσεως δύο επιπέδων μέσωελέγχου της μαγνητικής ροής στον κινητήρα. Συγκεκριμένα, πραγματοποιείται συγκριτική διερεύνησηκαι αξιολόγηση των τεχνικών βέλτιστου ελέγχου της μαγνητικής ροής που βασίζονται σεαρχιτεκτονικές προπρογραμματισμένης μαγνητικής ροής ή με χρήση ασαφούς λογικής, μέσωσυγκρίσεως αποτελεσμάτων προσομοιώσεων με διερευνήσεις που υπάρχουν στη βιβλιογραφία.
dc.languageGreek
dc.titleΣυγκριτική Διερεύνηση Τεχνικών Ρύθμισης Μαγνητικής Ροής Δρομέα Ελεγχόμενου Ασύγχρονου Τριφασικού Κινητήρα Για Την Ελαχιστοποίηση Των Απωλειών
dc.typeDiploma Thesis
dc.description.pages103
dc.contributor.supervisorΚλαδάς Αντώνιος
dc.departmentΤομέας Ηλεκτρικής Ισχύος
dc.organizationΕΜΠ, Τμήμα Ηλεκτρολόγων Μηχανικών & Μηχανικών Υπολογιστών
Appears in Collections:Διπλωματικές Εργασίες - Theses

Files in This Item:
File SizeFormat 
DT2011-0082.pdf1.08 MBAdobe PDFView/Open


Items in Artemis are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.